Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam

Cập nhật 27/09/2024 14:33
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam
Night Auditor/ Kiểm toán đêm
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Ca đêm
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Overview of duties

• Primarily responsible for accuracy, consistency and cohensiveness of of daily transactions and postings.

• Laise with other departments to be in charge of night operations whilst on duty in term of property and guest safety and security.

Main responsibilities

• Checks front office accounting records for accuracy and, on a daily basis, summarizes and compiles information for the hotel's financial records. Tracks room revenue, maximizing occupancy percentages, and collect statistical figures for daily statistic report and forecast.

• Night Auditor is responsible for late arrival and visitor in accordance with International and Vietnamese law as well as hotel policy. He/she is also laise with Fire Evacuation, First Aid and other Safety and Security actions in case of emergency.

Administrative responsibilities

• Ensure supplies for Front Desk.

• Handle and report all issues/problems happen during the shift

• Hand over pening issues which do not require prompt actions for following shift.

Technical responsibilities

• Is able to function as a Front desk attendant especially in terms of check-in and check-out procedures, currency exchange, breakfast box and wake up call.

• Issue room key and escort guest.

• Is able to function as a Bellman in their absence at night time.

• Handle telephone and reservation at night time.

• Answers inquiries pertaining to hotel services, registration of guests; dining, entertainment, and travel directions.

• Makes restaurant, transportation, or entertainment reservation, and arranges for tours.

• Collect supporting checks from other departments to put in guest file

• Prepares a summary of cash, check, and credit card activities, reflecting the hotel's financial performance for the day.

• Posts room charges and room taxes to guest accounts including guest transactions not posted during the day by the front office cashier.

• Verifies all account postings and balances made during the day by front desk cashier and agents.

• Reviews data regarding room status,room rate and expenditures.

• Verifies journal and ledger entries of cash, check and credit card payments.

• Run End of day process in Property management system.

• Complete Daily Statistic Report and delivered to concerned departments

Commercial responsibilities

• Responsible for maintaining accurate front desk cash drawers

• To maximize revenue and sales practice

Human responsibilities

• To have a good working relationship with colleagues.

• To support other departments for customer service, safety and security

Quyền lợi được hưởng

Employee benefit offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.

Develop your talent through learning programs by Academy Accor.

Opportunity to grow within your property and across the world!

Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities.

Yêu cầu công việc

  • Education / Professional experience
  • • Hotel background
  • Skills / Qualities
  • • At least 1 year experience handling all Front Office functions.
  • • Ability to work in a computer based, multi-task environment.

Yêu cầu hồ sơ

All Resumes please send to Pullman Vung Tau-15 Thi Sach. Thang Tam Ward, Vung tau City

Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn: https://www.hoteljob.vn

Careers.accor.com.

Hoặc Hồ sơ gửi về Khách sạn Pullman Vung Tau -15 Thi Sách, P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.

Telephone : 0901 609 604 (Ms Duyen) - zalo

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam
Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, tòa nhà Sudico, đường Mễ Trì, Phường Mỹ Đình 1, Quận Nam Từ Liêm

Công ty TNHH Kiểm toán và Thẩm định giá Việt Nam (AVA) được thành lập vào năm 2006 theo yêu cầu của Chính phủ tại Nghị định số 105/NĐ-CP ngày 30 tháng 03 năm 2004 và hoạt động theo mô hình Công ty TNHH hai thành viên trở lên trong lĩnh vực Kiểm toán, Thẩm định giá, Xác định giá trị doanh nghiệp và Tư vấn.

AVA là thành viên của hãng kiểm toán quốc tế MGI (MGI là 1 trong 15 công ty kiểm toán lớn nhất thế giới có trụ sở chính tại Portland House Bressenden Place London SW1E 5RS United Kingdom) đã hội tụ được đội ngũ kiểm toán viên, thẩm định viên nhiều kinh nghiệm và các nhân viên có tính chuyên nghiệp cao trong lĩnh vực Kiểm toán – Định giá và Tư vấn Tài chính Kế toán, đáp ứng được đầy đủ các yếu tố để trở thành một hãng kiểm toán độc lập có quy mô lớn và uy tín tại Việt Nam. 

Hiện nay, AVA có trụ sở chính tại TP. Hà Nội, Chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại Hà Nội, Chi nhánh tại Quảng Ninh, Chi nhánh TP. Vinh - Nghệ An với tổng số 145 cán bộ nhân viên, trong đó có 27 Kiểm toán viên, 19 Thẩm định viên, 09 người có học vị Tiến sỹ, thạc sỹ; AVA là một trong 10 Công ty Kiểm toán độc lập lớn nhất tại Việt Nam có doanh thu và số lượng kiểm toán viên và Thẩm định viên đông nhất (theo thống kê của Hội kiểm toán viên hành nghề Việt Nam và Bộ Tài chính tổng kết hoạt động kiểm toán năm 2017).

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam

Công Ty TNHH Kiểm Toán Và Thẩm Định Giá Việt Nam

Click để đánh giá