Design and implement control plans and procedures for incoming materials, in-process production, and finished goods to identify and address quality issues in a timely manner.
Qualified for new components to ensure the quality and reliability of products throughout the production process.
Develop and implement training programs for production staff on quality control procedures, product specifications, and quality awareness
Lead investigations into non-conformances, identifying root causes and implementing corrective actions to prevent recurrence.Qualification:
• Bachelor in Engineering (Mechanical/Electrical/Controls/Automotive)
Experience
• At least 3-5 years experience at manufacturing company. Prefer work in automotive company and Japanese company.
• Knowledge of quality control tool and methodologies (PPAP, SPC, FMEA)
• Problem solving abilities (A3, 8D)
• Understanding of engineering drawings and manufacturing process.
• Experience with quality inspection techniques and equiment.
• Exposure in working and interacting with people at all levels effectively (both local & international)
• Experience in training
Skills
• Good at English and communication
• Creative
• Training skill
• Interpersonal skills & able to work with various levels inside /outside organization
• Well-organized and Timming managementĐào tạo
Training & Development opportunities
Công ty TNHH Kỹ thuật Cơ điện lạnh Quí Long là một trong những công ty chuyên nghiệp nhất Việt Nam về lĩnh vực thiết kế và thi công các hệ thống kỹ thuật Cơ Điện - Điện Lạnh - Công nghệ Phòng sạch….cho các công trình quy mô lớn và theo tiêu chuẩn quốc tế.
Với đội ngũ kỹ sư thiết kế có trình độ cao, có tính chuyên nghiệp và kinh nghiệm, Quí Long có thể tư vấn cho chủ đầu tư hoặc tham gia vào công tác thiết kế hệ thống: HVAC, M&E, Xử lý nước thải, PCCC, TTLL….nhằm đưa ra được các giải pháp thiết kế tối ưu vừa phù hợp tiêu chuẩn quốc tế, vừa tuân thủ các quy định tại Việt Nam và đặc biệt là lập được giá thành công trình một cách hợp lý nhất đối với thị trường xây dựng tại Việt Nam nói riêng và thị trường quốc tế nói chung, giúp khách hàng đạt được hiệu quả kinh tế tối ưu nhất.