TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The integrated marketing team crafts and executes integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. The team builds brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience. Whether it's launching innovative marketing campaigns, optimizing user interfaces, or crafting compelling narratives, the team's contributions are essential to TikTokShop's success in SEA.
In this role, you will act as the strategic architect, transforming business and brand challenges/opportunities into compelling creative and communication directions. This role demands a strategist who combines creativity with analytical acumen to devise communication strategies that effectively tackle brand challenges/opportunities. The planner will collaborate closely with To-Consumer, To-Business, and Media teams to ensure campaigns are cohesive and impactful.
Roles & Responsibilities
- Insight Development: Leverage existing internal analytic tools, BHT, social listening, regional research, and conduct local research (if needed) to gather valuable insights and form creative and communication strategies
- Market and Competition Analysis: Stay updated on competitor movements, communication trends, and cross-field case studies to enrich market knowledge and initiate impactful campaigns
- Creative Brief Development: Write detailed creative briefs for all types of campaigns, including To-Consumer and To-Business, and provide the ideal environment for creative development. Combine market data, qualitative/desk research, product knowledge, and execution references to enable the creative team to produce innovative ideas, especially for digital platforms
- Communication Strategy: Develop communication strategies and work closely with internal and external teams to ensure integrated communication across all touchpoints
- Reputation Building: Document case studies and prepare award submissions to highlight the marketing team's achievements and build its reputation
- Cross-functional Collaboration: Act as the center of expertise to collaborate with Marketing Team (To-C/To-B/Media), Platform Campaigns, and IP Campaigns and other XFN to co-develop cohesive and effective campaigns
Minimum Qualification:
- Minimum of 2 years of experience in an agency setting, preferably in roles such as Creative Planner or Strategic Planner (e-commerce client exposure is a plus)
- Ability to blend creativity with analytical skills to develop effective communication strategies
- Comfortable working in a fast-paced environment and flexible enough to deliver campaigns of varying scales within short lead times
- Ability to work independently and demonstrate strong self-motivation
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm là công ty sản xuất liên doanh với tập đoàn Dermapharm AG, thuộc Cộng hòa Liên Bang Đức có trụ sở chính tại thành phố Munich. Hiện nay công ty mẹ Dermapharm AG có 6 nhà máy sản xuất dược phẩm hàng đầu tại Đức bao gồm: Cancernova GmbH,, Mibe GmbH Arzneimittel, Rheila Gmb, Tiroler Nussöl, Acis Arzneimittel GmbH và Hubner.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được thành lập vào năm 2004, là một trong những công ty có tốc độ phát triển và tăng trưởng hàng đầu tại Việt Nam và là đây cũng là một trong những công ty tiên phong đầu tiên tại Việt Nam có nhà máy sản xuất đạt tiêu chuẩn GSP, GLP và GMP-WHO.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế cùng với các đội ngũ nhân viên và công nghệ hàng đầu đến từ Cộng hòa liên bang Đức. Hiện nay Công ty liên doanh Hasan – Dermapharm đang sản xuất nhượng quyền từ 2 công ty con của tập đoàn Dermapharm AG là Mibe & Acis. Công ty hiện nay nay có khoảng 650 nhân viên trong đó có hơn 400 nhân viên marketing và 200 nhân viên làm việc tại các nhà máy và nhiều hệ thống phân phối bao phủ khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Lịch sử thành lập
- 2004: công ty được thành lập
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Mission
- Hasan – Dermapharm luôn tiên phong trong việc nghiên cứu, phát triển và thương mại hóa các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với tiêu chí : “ Chất lượng châu âu trên từng viên thuốc “ để phòng và chữa trị, giảm thiểu gánh nặng và nâng cao chất lượng cuộc sống của bệnh nhân.