We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
You Will
- Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues.
- Provides feedback on how to improve automated tools.
- Follows processes provided by the business
- Proficient in English (4 skills)
- Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00)
- At least 3 months of experience in the IT industry is a must
- Customer service mindset
- Competitive salary depending on experience (For junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 22 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
- Salary at 100% during the probationary period
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Annual Health Checkup
LINE TECHNOLOGY VIỆT NAM là một trong những trung tâm phát triển ở nước ngoài của Tập đoàn LINE, chuyên phát triển nhiều ứng dụng trên toàn cầu với dịch vụ đầu tiên được biết đến mang tên LINE. Không chỉ các ứng dụng liên lạc, chúng tôi còn tham gia phát triển các dịch vụ khác nhau do LINE Group cung cấp.
Để duy trì sự tin tưởng và yêu thích của người dùng, chúng tôi đã liên tục nghiên cứu, nghiên cứu và cải tiến dịch vụ của mình hơn nữa. Chúng tôi - LINE TECHNOLOGY VN - cùng với LINE Group và các công ty con khác cam kết thực hiện sứ mệnh chung của mình là không ngừng cải tiến nhằm đáp ứng nhu cầu phát sinh thường xuyên của người dùng.
Review LINE
Công ty đang đi xuống, nhân sự chủ yếu tuyển thay thế. Năm rồi nghỉ mất 10 mạng mà chưa tuyển bù lại được. Làm với mấy đứa Nhật, Hàn thì chúng nó thượng đẳng lắm.
Quyết định tốt nhất của cuộc đời tôi(GL)
Môi trường trẻ trung, năng động, nhiều cơ hội và thử thách (IT)