Who is voco?
voco is a collection of unique hotels focused on creating inviting and charming experiences for guests. Each voco destination celebrates individualism while embodying the brand's thoughtful and unstuffy nature. voco Resort Quang Binh is a stunning beachfront villa and spa resort in Hanoi, offering a local feel, personal touches, and a laid-back atmosphere.
What is the job?
The Marcom Guru will be based in our S&M Office in Hanoi. Responsible for all advertising, marketing materials, content creation, social media, web materials, communication strategies, press releases, KOL management, strategic communications, and marketing management on a day-to-day basis.
We want someone creative...someone that can think outside of the box!
This is a pre-opening role where you will have the opportunity to be creating everything from the beginning :-)
What do you need?
- At least 2 years in a similar position in a five star hotel environment
- Strong knowledge of how to successfully manage KOL's
- Advanced social media marketing skills
- Communication and strategic communications skills
- Excellent written and verbal communication skills in English and Vietnamese
- Bachelor's degree in Marketing, Communications, Public Relations, or related field
Manhomes là nhà phân phối chính thức các dự án Vinhomes. Tập thể công ty bất động sản Manhomes luôn nỗ lực mang đến cho khách hàng sự minh bạch, chuyên nghiệp, uy tín để xứng đáng là đối tác chiến lược của Vinhomes.
” Đội ngũ nhân viên trẻ đầy nhiệt huyết, năng động, tận tâm,… hứa hẹn sẽ mang đến cho khách hàng không gian sống Vinhomes hạnh phúc, tiện nghi. “
Đối với Manhomes, “ TÂM – TẦM – TRÍ” luôn được đặt vào trong kinh doanh.
Tôn trọng đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội ở tiêu chuẩn cao nhất. Luôn lấy lợi ích của Quý khách hàng làm trọng tâm, nỗ lực mang đến cho khách hàng những Sản phẩm – Dịch vụ hoàn hảo nhất. Giá trị “niềm tin” của Khách hàng là thước đo thành công của chúng tôi.
Tập đoàn đề cao tinh thần Đổi mới – Sáng tạo – Kết nối – Phát triển, nhằm tạo ra giá trị khác biệt và bản sắc riêng trong từng Sản phẩm – Dịch vụ.