Việc làm MAXRENT VIỆT NAM

Cập nhật 30/05/2024 14:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
Trợ Lý Kinh Doanh /Assistant Expat Sales
MAXRENT VIỆT NAM
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 781 Hồng Hà, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Hoàn Kiếm

Mô tả công việc

Sales Assistant

· Fully support on contributing to increase Sales & Revenue/ productivity/ market share/ brand awareness/ customer service of Horeca Expat team;

· Prepare quotation, wine for tasting/training, other FOC items;

· Prepare contracts/Memo, create code to update system, product certificates, tasting notes, and other paper works with customers, client;

· Support in design and printing wine list for client (if required);

· Receive orders and track the delivery process;

· Coordinate with shop’s staffs, delivery, stock keepers, accountants to get wine sent to clients

· Together with salesman/manager to support accountant in asking out of date payment/debt from clients

· Ensure implement all terms of sales contract with clients;

· Check consignment stock at client’s places and get numbers of other accounts from accountant

· Do weekly (Sales), monthly reports (Sales/ FOC/ Schedule);

· Support execution with Director of Events and Horeca Expat Country Director

· Support for training/event preparation

· Inform/communicate with Horeca Expat Salesmen about items low/ run out of stock (work with the Logistic team)

Daily General Task

· Translation, support to clear communication with Horeca Expat Country Director and other team;

· Prepare budget plan and send advance request to accountant

· Prepare payment requests/money request in advance and send to accountant;

· Any other tasks which is asked in order to improve current status of the company;

Yêu cầu công việc

· At least 1-2 years work experience as Sales Assistant

· Experience of working as Assistant to foreigner GD/GM/Manager

Education

· University graduated major in Economy/ Administration/ English language

· Good at Computer skills (MS Office, Internet...)

· Good communication in English (IELTS 6.0..)

Quyền lợi được hưởng

• Opportunity to work in a professional, active environment; change to development;
• Training opportunity and high motivation;
• Attractive Salary range adapt with ability and personal qualification.
• Salary review one/year;
• Attractive bonus and welfare;
• 13th month salary;
• Fully benefit for Social Insurance, Health Insurance, Un-employment and other benefit according to Labour Code and Company regulations;
• Opportunity to work for a long term basic

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
MAXRENT VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông Đản, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm

CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM nhận thấy nhu cầu thuê các thiết bị máy móc phục vụ cho mục đích xây dựng nhà ở, cơ sở hạ tầng, thương mại và công nghiệp tại Việt Nam ngày càng gia tăng, Công ty TNHH thiết bị nặng Marubeni và Tập đoàn Rent (Nhật Bản) đã thành lập Công ty TNHH MaxRent Việt Nam nhằm đem lại dịch vụ cho thuê thiết bị máy móc xây dựng tốt nhất đến với quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MAXRENT VIỆT NAM

Bạn làm việc tại MAXRENT VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAXRENT VIỆT NAM

MAXRENT VIỆT NAM

Click để đánh giá