Việc làm MAXRENT VIỆT NAM

Cập nhật 30/05/2024 14:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
Executive - Accountant (Temporary - 9 months contract)
MAXRENT VIỆT NAM
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên

Mô tả Công việc

Roles and Responsibilities

• Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization.

• Clarify any questionable invoice items, prices or receive signatures.

• Obtain proper information and/or data regarding invoice payments.

• Assemble invoices to be completed for payment.

• Verify and calculate all extensions and totals on invoices (calculating and taking discounts when applicable).

• Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval.

• Check vendor files for any previous payments and assign voucher numbers.

• Maintain copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files.

• Prepare vouchers listing invoice number, date, vendor address, item description, amounts and coding per accounting policies and procedures.

• Prepare periodic reports (VAT, FCT, etc.) and other records.

• Review payment term in draft contracts.

• Collect invoices and other related documents for tax purpose.

• Monitor authorized account reconciliation process.

• Administer all bank transactions and oversee data recording procedures monthly.

• Provide support to auxiliary schedules for auditing purposes as per assigned work.

• Analyze different general ledger accounts regularly.

• Collate bank statements on monthly basis.

• Other tasks assigned by line Manager

Yêu Cầu Công Việc

• 2+ years of Accounting/Auditing experience.

• Must be well organized and a self-starter.

• Willing to learn.

• Detail oriented, professional attitude, reliable.

• Must have fluent English (both verbal & written).

• 1+ years of Experience in real estate or construction is a BIG plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
MAXRENT VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông Đản, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm

CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM nhận thấy nhu cầu thuê các thiết bị máy móc phục vụ cho mục đích xây dựng nhà ở, cơ sở hạ tầng, thương mại và công nghiệp tại Việt Nam ngày càng gia tăng, Công ty TNHH thiết bị nặng Marubeni và Tập đoàn Rent (Nhật Bản) đã thành lập Công ty TNHH MaxRent Việt Nam nhằm đem lại dịch vụ cho thuê thiết bị máy móc xây dựng tốt nhất đến với quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MAXRENT VIỆT NAM

Bạn làm việc tại MAXRENT VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAXRENT VIỆT NAM

MAXRENT VIỆT NAM

Click để đánh giá