𝗟𝗢𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡: 𝗗𝗜𝗦𝗧𝗥𝗜𝗖𝗧 𝟭- 𝗛𝗖𝗠
𝗣𝗢𝗦𝗜𝗧𝗜𝗢𝗡: 𝗦𝗔𝗟𝗘𝗦 𝗠𝗔𝗡𝗔𝗚𝗘𝗥 (𝗪𝗛𝗢𝗟𝗘𝗦𝗔𝗟𝗘 𝗗𝗘𝗣𝗔𝗥𝗧𝗠𝗘𝗡𝗧)
𝗜𝗡𝗗𝗨𝗦𝗧𝗥𝗬: 𝗥𝗘𝗧𝗔𝗜𝗟 (𝗦𝗣𝗢𝗥𝗧𝗦 𝗕𝗥𝗔𝗡𝗗)
𝗦𝗔𝗟𝗔𝗥𝗬: ~𝟮𝟬𝟬𝟬 𝗨𝗦𝗗 (𝗡𝗘𝗚𝗢𝗧𝗜𝗔𝗕𝗟𝗘)
**𝙊𝙫𝙚𝙧𝙫𝙞𝙚𝙬:
- 𝙍𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙇𝙞𝙣𝙚: 𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩𝙧𝙮 𝙂𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡 𝙈𝙖𝙣𝙖𝙜𝙚𝙧
- 𝙋𝙧𝙤𝙘𝙚𝙨𝙨: 2 𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙𝙨
***𝘿𝙀𝙏𝘼𝙄𝙇𝙎 𝙏𝘼𝙎𝙆𝙎 𝙒𝙄𝙇𝙇 𝘽𝙀 𝙋𝙍𝙊𝙑𝙄𝘿𝙀𝘿 𝙄𝙉 𝙅𝘿
***𝙍𝙀𝙌𝙐𝙄𝙍𝙀𝙈𝙀𝙉𝙏𝙎:
Bachelor’s or higher degree in Sales, marketing, business Administration, or equivalent work
experience.
▪ 5~7+ years of strong sales track record – preference will be given to successful sales team supervision and key account management (direct experience in sports retail business is a plus)
▪ Sales & distribution function with institutional sales knowledge and team handling. Sales Capability/Training experience MANDATORY
▪ Experience in successfully implementing sales programs, policies, and procedures. Experience in utilizing financial decision-making, models, and translating results into business plans and accurate revenue forecasts.
▪ Highly disciplined attitude and target-focused mindset
▪ Ability to be firm and assertive where appropriate and remain discreet and professional in execution
▪ Proficient in Microsoft Office (Excel and PowerPoint) tools and Sales/Account Management systems.
▪ Experience in multinational companies and international business environment
▪ Full proficiency in English and Vietnamese is compulsory
---------------------
Interested candidate, feel free to contact me!
Có trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh, Metasource hỗ trợ các công ty quốc tế phát triển hoạt động kinh doanh tại Việt Nam. Chúng tôi tuyển dụng những sinh viên mới tốt nghiệp và các chuyên gia lành nghề về kế toán, tài chính, nhân sự, CNTT, bán hàng, tiếp thị và xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe cao cấp và khám sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Metasource được thành lập vào năm 2016, lấy cảm hứng từ kinh nghiệm điều hành Sài Gòn Coworking, không gian làm việc chung đầu tiên tại Việt Nam.
Mission
Tại Metasource, chúng tôi hiểu sự phức tạp và thách thức của thị trường địa phương. Chúng tôi nhận thấy nhiều doanh nghiệp phải đối mặt với những vấn đề tương tự khi thâm nhập thị trường Việt Nam như giải quyết tình trạng quan liêu, rào cản văn hóa và thách thức về nhân sự.