- Ensure quality of customer experience:
- Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement;
- Collates and evaluates Shop's feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shop satisfaction and Ninja Van’s service offering;
- Monitor shop satisfaction and service quality throughout shop journey;
- Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle;
- Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
- Team management & Capacity development:
- Maintain capacity monitoring for CSM agents;
- Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI;
- Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests;
- Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis;
- Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development .....
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
- Bachelor’s degree in business or related field
- Hands-on experience with managing clients and teams
- Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
- Strong written, verbal, and presentation skill
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Annual company trip
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
Công Ty TNHH Miền Nhiệt Đới được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Với đội ngũ cố vấn khoa học, kỹ sư, công nhân nhiều năm trong nghề công ty đã thực hiện nhiều công trình lớn khẳng định được năng lực như: Chống thấm tầng hầm Tòa nhà Vinhomes Sài Gòn, Tòa Nhà Viện Dầu Khí Việt Nam, Tòa Nhà Viettel TP. Hồ Chí Minh… cùng nhiều biện pháp thi công hiện đại, phù hợp với môi trường xây dựng Việt Nam
Qua thực tế các công trình đã thi công chúng tôi có thể đảm bảo công trình thi công chống thấm có tuổi thọ lên đến hàng chục năm với chi phí thấp nhất
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi theo quy định: BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Mission
Với phương châm: UY TÍN là hàng đầu. Chúng tôi xin cam kết đem lại giải pháp chống thấm toàn diện cho công trình nhằm mục đích tiết kiệm, hiệu quả, vững bền.