Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công Ty TNHH Miền Nhiệt Đới được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Với đội ngũ cố vấn khoa học, kỹ sư, công nhân nhiều năm trong nghề công ty đã thực hiện nhiều công trình lớn khẳng định được năng lực như: Chống thấm tầng hầm Tòa nhà Vinhomes Sài Gòn, Tòa Nhà Viện Dầu Khí Việt Nam, Tòa Nhà Viettel TP. Hồ Chí Minh… cùng nhiều biện pháp thi công hiện đại, phù hợp với môi trường xây dựng Việt Nam
Qua thực tế các công trình đã thi công chúng tôi có thể đảm bảo công trình thi công chống thấm có tuổi thọ lên đến hàng chục năm với chi phí thấp nhất
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi theo quy định: BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Mission
Với phương châm: UY TÍN là hàng đầu. Chúng tôi xin cam kết đem lại giải pháp chống thấm toàn diện cho công trình nhằm mục đích tiết kiệm, hiệu quả, vững bền.