Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Campaign Development & Execution
- Develop, implement, and manage multi-channel marketing campaigns using automation tools across email, social media, and web platforms.
- Work closely with Sales team to align marketing strategies with sales goals and provide insights for effective customer interactions.
- Collaborate with Marketing team to create personalized and targeted email marketing workflows and lead nurturing programs to enhance engagement.
2/ Audience Segmentation & Lead Nurturing
- Implement lead scoring and nurturing workflows to support customer acquisition and conversion goals.
- Utilize automation tools to segment customers and prospects based on buyer journey stages and personas, including fine dining establishments, trendy fast-casual restaurants, and culinary schools.
3/ Content Customization & Personalization
- Manage automated content delivery across channels, ensuring a cohesive brand message for all customer segments.
- Partner with the Content and Social Media teams to deliver personalized, engaging content that speaks to customer needs at each stage of their journey, such as case studies, tutorials, and product demos.
4/ Data Analysis & Campaign Optimization:
- Monitor and analyze campaign performance metrics to provide insights and optimize strategies for maximum effectiveness.
- Develop A/B testing and reporting frameworks to assess engagement, conversion, and ROI for all automated marketing initiatives.
5/ CRM & Data Integration:
- Manage the CRM data to support detailed reporting on lead generation, conversion rates, and customer retention.
- Ensure seamless integration of marketing automation tools with CRM systems to maintain data accuracy and enable effective lead tracking.
6/ Customer Retention & Loyalty:
- Work with the customer service team to ensure high levels of satisfaction and gather feedback for continuous improvement.
- Design and implement automated customer retention and loyalty campaigns, including post-purchase engagement, maintenance reminders, and loyalty rewards programs.
7/ Continuous Improvement & Innovation:
- Stay up-to-date on the latest marketing automation trends and technologies to propose and implement new strategies for campaign effectiveness.
- Continuously assess and refine workflows to improve campaign scalability and effectiveness, while aligning with Ly Gia Vien’s brand and business goals.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s Degree in Marketing, Business, Communications, or a related field.
3+ years of experience in Marketing Automation, Digital Marketing, CRM Management.
Proficiency with marketing automation platforms (HubSpot, Marketo, ActiveCampaign) and CRM tools (Salesforce).
Preferably within the B2B or Hospitality sector. Experience with A/B testing, reporting, and data-driven decision-making.
Strong understanding of data analytics, lead scoring, segmentation, and multi-channel campaign management.
Strong written and verbal communication skills, with a creative mindset and attention to detail.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Thời gian làm việc: Thứ Hai đến sáng Thứ Bảy (9:00 - 13:00; 14:00 - 18:00)
- Đồng nghiệp: Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
- Phúc lợi:
Thưởng Performances. Thưởng Lễ/Tết theo chính sách Công ty
Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN full lương
Cấp phát đầy đủ đồng phục và công cụ làm việc - Ngày nghỉ:
Hưởng 01 ngày phép/tháng
Nghỉ Lễ, Tết theo quy định Nhà nước - Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Công ty TNHH Môi trường Công nghệ Công Thành (ENVITECH) được thành lập theo Quyết định 1308 GP/TLDN ngày 23 tháng 6 năm 1998 của Bộ Kế hoạch và Đầu tư.Công Thành là một trong những công ty dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp toàn diện từ tư vấn thiết kế, thi công công trình đến việc cung cấp vật tư thiết bị, hóa chất cho ngành xử lý nước, nước thải, khí bụi tại Việt Nam.
Ngoài ra, Công Thành có bề dày kinh nghiệm trên các lĩnh vực nghiên cứu chất lượng môi trường, lập dự án xử lý ô nhiễm môi trường; phát triển công nghệ xử lý nước thải, chất thải rắn, khí thải và tiếng ồn;
Hệ thống quản lý chất lượng của Công Thành đã được đánh giá, kiểm nghiệm và công nhận đạt tiêu chuẩn ISO 9001:2008 do tổ chức Vinacert chứng nhận.
Với 22 năm kinh nghiệm trong ngành, Công Thành đã gặt hái được nhiều thành công & doanh số hàng năm của chúng tôi liên tục tăng.
Với doanh số liên tục tăng hằng năm chúng tôi được tin tưởng giao trách nhiệm là đại lý phân phối độc quyền cho nhiều thương hiệu tên tuổi lớn trên thế giới như GE Water (USA), Tsurumi (Nhật Bản), Graver Technologies (USA), SSI (USA), Aqua+ Tech (Thụy Sỹ), Koch (USA), Taconic (Korea),...
"Công Thành là điểm đến cho tất cả những ứng viên có đủ trình độ, kỹ năng & tham vọng thăng tiến, mong muốn khẳng định, phát triển bản thân, gắn bó lâu dài cùng sự phát triển bền vững của công ty."
Tại Công Thành, chắc rằng bạn sẽ có nhiều cơ hội để phát triển nghề nghiệp và thành công. Bạn sẽ thấy Công Thành là một tổ chức định hướng vào hành động và kết quả, môi trường làm việc của Công Thành là một môi trường năng động, thử thách, hỗ trợ và mang tính động viên khích lệ. Hân hoan chào đón các bạn trở thành thành viên của gia đình Công Thành.