Company Description
SCT Logistics JSC, an affiliate under SUPER CARGO SERVICE (SCS) Group, is a PROJECT AND CROSS-BORDER TRANSPORT COMPANY, duly organized under the laws of Socialist Republic of Vietnam. At SCT, we bring to our Customers the qualified project cargo transport services, by a teamwork of experienced and professional people.
Our main services include:
- Project Cargo & Break Bulk
- Inland Transportation
- Sea Freight & Air Freight
- Cross Border
- Customs Brokerages
- Warehouse & Distribution
OUR BENEFITS
- Competitive salary + Bonus (2 times/year)
- 13th month salary bonus and based on business results (if any) …
- The opportunities for higher position
- Friendly & Professional working environment, company outing trip
- Healthcare insurance for employees, annual health check-ups, year-end party, and many training opportunities
- Benefits details will be discussed further during the interview.
Job Description
• Develop the integrated logistics services of SCT through networking, approaching, consulting for clients who have demand of logistics services, especially for Seafreight & Airfreight.
• Regular meeting customers to understand business requirements and address those needs by all means.
• Safeguarding company’s margin by increasing shipped volume.
• Exploring new business within current customers or related parties.
• Making plan to acquire new businesses & develop the sales database
• Strictly follow the company’s guidelines and policies
• Other tasks as assigned
Qualifications
• Bachelor degree in economics or related fields
• Over 2 years experiences in Logistics and Forwarding field, especially in documentation and operation.
• Good English skills, computer skills and communication skills.
• High responsibility, being able to work under pressure.
• Being service-minded, careful, hard-working and positive thinking.
• Honest, passionate, cheerful.
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên