Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Property Maintenance Senior Specialist (Chuyên viên Cấp cao Bảo trì Tài sản)
PHUONG NAM TELECOM
4 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
28/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
This position will be responsible for Property Management operation in Prudential HCM Offices and Branch Offices remote management, and support Property Management Manager in implementing departmental tasks and ensure the staffs have a good working environment following group and local regulations & standards.
Vị trí này sẽ chịu trách nhiệm về hoạt động Quản lý tài sản tại các văn phòng Prudential Hồ Chí Minh và các văn phòng chi nhánh, và hỗ trợ Quản lý trực tiếp trong các hoạt động triển khai các công việc của bộ phận, đảm bảo nhân viên có môi trường làm việc tốt, phù hợp theo tiêu chuẩn & quy định của tập đoàn và Việt Nam.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
This position will be responsible for Property Management operation in Prudential HCM Offices and Branch Offices remote management, and support Property Management Manager in implementing departmental tasks and ensure the staffs have a good working environment following group and local regulations & standards.
Vị trí này sẽ chịu trách nhiệm về hoạt động Quản lý tài sản tại các văn phòng Prudential Hồ Chí Minh và các văn phòng chi nhánh, và hỗ trợ Quản lý trực tiếp trong các hoạt động triển khai các công việc của bộ phận, đảm bảo nhân viên có môi trường làm việc tốt, phù hợp theo tiêu chuẩn & quy định của tập đoàn và Việt Nam.
- Walk the ground regularly to inspect the condition of the properties at HCM Offices and coordinate inspection at Branch Offices, identifying any works to be done through the appropriate plan and schedule
- Coordinate with Line Manager to deploy asset management system at HCM offices/ Branch Offices, and classify according to fitout, furniture, MEP and fire protection system, including repair and maintenance plans
- Manage service providers on maintenance works at HCM Offices/ Branch Offices and active obtain quotations for maintenance / improvement works were required from Line Manager
- Arrange and supervise the maintenance contractors’ works at HCM Offices/ Branch Offices and ensure works are properly performed
- Coordinate with related departments (Procurement, Finance and etc.) to follow up on processes, documents for inspection and payment throughout the execution of related repair&maintenance works
- Support Line Manager to develop the periodic maintenance plan of all nationwide offices, and working closely with Property Management Team to ensure works are properly performed on time as well.
- Support Line Manager and Property Management Team to make maintenance, repairs, and property annual budgets and monitor the use of these budgets during the year.
- Assist other departments such as OE, HR, IT and etc. in implementation the company's business activities at HCM Offices
- Back up Property team members in HCM Offices (if required) to ensure no PM services interruption at HCM Offices.
- Perform other tasks as appropriate within competence as assigned by Line Manager or Company management from time to time.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
PHUONG NAM TELECOM
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
D4-D4bis-D8 đường Thất Sơn, phường 15, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh
Thành lập ngày 1/4/2010, Công ty TNHH MTV Dịch vụ Viễn thông Phương Nam (PNC) đang hoạt động trong lĩnh vực triển khai – bảo trì dịch vụ viễn thông. Với đội ngũ kỹ thuật kinh nghiệm, thái độ phục vụ chuyên nghiệp hóa đã giúp PNC ngày càng khẳng định được vị thế vững chắc của mình trong lòng khách hàng. Trong những năm gần đây, PNC đang từng bước cải tiến, áp dụng các công nghệ tiên tiến và giành được rất nhiều giải thưởng danh giá như:
check
Dự án Phân công tối ưu đạt giải Chuyển đổi số xuất sắc nhất FPT Telecom
check
Sao Công nghệ FPT hạng Nhất cho dự án Phân công tối ưu của FPT Telecom.
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên
Những nghề phổ biến tại PHUONG NAM TELECOM
Bạn làm việc tại PHUONG NAM TELECOM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
PHUONG NAM TELECOM
Click để đánh giá