Mô tả công việc
• Provide safe and comfortable transportation for guests to and from designated locations.
• Ensure timely and efficient pick-up and drop-off services.
• Greet guests in a friendly and professional manner.
• Assist guests with luggage or any special requirements.
• Provide information about the local area and attractions.
• Regularly inspect and maintain the vehicle to ensure safety and cleanliness.
• Report any mechanical issues promptly and coordinate with the maintenance team.
• Plan efficient routes to destinations, taking into account traffic conditions and the schedule.
• Maintain clear communication with the front desk or concierge regarding transportation schedules and any special requests.
• Adhere to company policies and local traffic regulations.
• Ensure compliance with safety standards and protocols.
• Uphold a professional appearance and demeanor while interacting with guests.
• Handle guest concerns or issues with courtesy and efficiency.
• Maintain accurate records of trips, mileage, and any incidents.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & service charge
- 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
- Working 9.5 hours per day, 5 days per week
- Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
- 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
- Annual staff outing
- Accor Training & Career Development
- Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
- Develop your talent through Accor’s learning programs
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Valid driver's license and a clean driving record.
• Excellent knowledge of local traffic regulations and routes.
• Strong customer service and interpersonal skills.
• Ability to handle different types of vehicles, including larger ones for group transportation.
• Flexibility with work hours, as guest transportation needs may vary.
Competencies
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self-motivated and energetic
• Must be well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Kỹ thuật máy bay (VAECO) là một thành viên của Vietnam Airlines, công ty có trụ sở chính tại Sân bay quốc tế Nội Bài, Hà Nội, và hai chi nhánh tại thành phố Đà Nẵng và Hồ Chí Minh. VAECO cung cấp các dịch vụ sửa chữa bảo dưỡng máy bay tại trụ sở chính Hà Nội và cơ sở Hồ Chí Minh, và các dịch vụ phục vụ ngoại trường tại tất cả các sân bay ở Việt Nam. Công ty được thành lập và xây dựng theo các tiêu chuẩn quy định của Cục Hàng không Việt Nam - CAAV, Cục Hàng không liên bang Mỹ - FAA, và Tổ chức hàng không dân dụng quốc tế - ICAO. Với các tiêu chuẩn như vậy, VAECO đáp ứng các yêu cầu về bảo dưỡng, sửa chữa cho tất cả các loại máy bay của VNA và hơn 40 hãng hàng không quốc tế bay đến Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm xã hội và bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp: Được Công ty đóng nộp Bảo hiểm xã hội và bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo quy định của pháp luật khi ký hợp đồng lao động dài hạn với Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Từ 1975: Xí nghiệp bảo dưỡng máy bay A75, Xí nghiệp bảo dưỡng máy bay A76 và Phòng Kỹ thuật miền trung của Tổng công ty Hàng không Việt Nam cung cấp dịch vụ bảo dưỡng toàn diện cho tất cả các máy bay của VNA.
- 2006: VAECO được thành lập theo Quyết định 1276/QĐ-TTg ngày 26/9/2006 của Thủ tướng Chính phủ trên cơ sở sát nhập, tổ chức lại các Xí nghiệp sửa chữa máy bay A75, A76 và phòng kỹ thuật thuộc Văn phòng khu vực miền Trung của Tổng công ty Hàng không Việt Nam và trở thành Công ty con của Tổng công ty Hàng không Việt Nam.
- 2009: VAECO chính thức đi vào hoạt động từ ngày 01/01/2009 theo tiêu chuẩn tổ chức bảo dưỡng của Cục Hàng không dân dụng Việt Nam (phê chuẩn số VN-268/CAAV)
- 2011: VAECO được Cục HK Liên bang Mỹ (FAA) cấp chứng chỉ phê chuẩn tổ chức bảo dưỡng tàu bay FAR-145.
- 2017: VAECO được Cơ quan An toàn hàng không Châu Âu (EASA) cấp chứng chỉ phê chuẩn tổ chức bảo dưỡng EASA-145.
Mission
TẦM NHÌN
Trở thành một MRO được lựa chọn hàng đầu của các hãng hàng không và phát triển theo hướng đáp ứng nhu cầu của thị trường.
SỨ MỆNH
Mang đến các dịch vụ với chất lượng và tiêu chuẩn an toàn xuất sắc với giá cả cạnh tranh nhất có thể cho các khách hàng.