Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take over the sales package (quote/contract signed, contract review) from sales people
- Interface/ Co-ordinate with customers, sales and technician to provide the services meets customer’s needs .
- Manage and arrange the schedule for inspector/ technician implementation.
- Liaise with customers/ technician on sample submission, Classify the samples + application form, confirm test parameters, prepare the necessary documents and pass to lab technician for testing.
- Monitor and track the progress of the jobs by following up the technician/ inspector for samples and test/ inspection result.
- Prepare test/ inspection reports to customers and manager as well as perform other related administration work
- Interface with customer job status and handle enquiries
- Maintain and upkeep laboratory/ inspector records and documentations
- Follow the samples status from subcontract, invoicing & payment to sub contract
- Follow LMS program
- Do invoice request and send to Account Dept to issue invoice
- Handle the payment status of the customers
- Report all activities to Manager
- Other duties relevant to this level assigned by manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Chemistry or its equivalent
- Knowledge of testing and ISO17025 is an advantage
- English communication with B level or equivalent
- Office computer skills (Excel, Word, Powerpoint), Back-Office work skills
- Result and service-orientated individual who possesses initiative and good communication skills
- A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projected and timelines
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- Working time: Monday - Friday (8.30AM - 5.30PM)
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Accident insurance 24/7, annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN QUẢN LÝ – VẬN HÀNH – KHAI THÁC BẤT ĐỘNG SẢN HÀ ĐÔ.
Tiền thân là: Công ty TNHH MTV Quản lý – Vận hành – Khai thác Bất động sản Hà Đô (HaDo PM) chính thức thành lập ngày 02/07/2012, trở thành một trong 16 đơn vị thành viên của Tập đoàn Hà Đô.
Suốt hành trình xây dựng và phát triển, Hà Đô PM tự hào tạo được những dấu ấn riêng trong ngành. Những dự án quản lý bất động sản mang thương hiệu Hà Đô vinh dự được Quý Đối tác và Khách hàng đánh giá cao, góp phần nâng tầm đẳng cấp các công trình lớn cũng như nâng cao chất lượng sống cho từng tổ ấm Việt.
Đặt sự hài lòng của khách hàng làm nền tảng, chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng để đa dạng hóa và nâng cao dịch vụ, ngày càng đáp ứng tối ưu nhu cầu khách hàng.
Đội ngũ chuyên gia cấp cao, nhà quản lý bất động sản chuyên nghiệp, những kỹ sư trưởng hàng đầu trong lĩnh vực cùng đội ngũ nhân viên trí thức, năng động của Hà Đô luôn sẵn sàng hợp tác và phục vụ.