Would you like to become part of the world's most international company in the world that also a Top Employer and a No. 1 World’s Best Work Place?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and deliver excellence in a digital world, AS ONE!
Your Tasks
- Act as Tele Sales customers’ main contact for DHL, responding to and satisfying their sales and post-sales requirements.
- Build a strong client relationship to ensure that the account performs and grows to its maximum potential, reducing attrition rate and minimizing opportunities for competitors to gain business.
- Manage a portfolio of customers via telephone: Make telephone calls to existing customers on a regular pre-defined call cycle to secure new business and to ensure that individual agreed targets are achieved.
- Provide customer-oriented service at all times relating to specific sales issues.
- Liaise closely with Sales Channels and other departments within DHL to ensure that a full, cost-effective service is maintained, and that the area's target is achieved.
- Ensure cooperation with other sales team members and throughout the sales force.
- Formulate a personal sales plan that incorporates initiatives for identifying and gaining new business prospects and maximizes growth within the existing client base to achieve the required personal sales results.
- Manage the revenue growth through Upselling and Cross selling tactics to exceed this budget through calls
- Combine sales skills with DHL product/service knowledge and convert the maximum possible prospect leads into accounts, emphasizing those with maximum revenue potential, to increase the size and quality of DHL’s account holders.
- Continually develop knowledge of DHL’s services and general commercial awareness to provide the best possible standard of customer service and maximize the department’s contribution to the sales function.
- Adhere to regional standards on profit margins and discount guidelines.
- Open new accounts and ensure they trade profitably.
- Ensure all customer agreements are cost-sensitive to ensure a suggested minimum pricing tariff is set and adhered. Any deviation from this tariff requires management agreement and justification.
- Complete daily and weekly reports to measure individual and department effectiveness and provide figures showing the department's weekly productivity.
- The incumbent has no direct reports and authority over the country line and functional personnel. Nevertheless, he/she must demonstrate the ability to influence decisions/actions.
- 2-3 years of relevant experience in express/air frieght/logistic sales
- Telephone skills, Communication skills
- English: Fluent (written and spoken)
- Educational Qualifications: Diploma (or equivalent)
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Được thành lập từ năm 2012, Gà Spa với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực chăm sóc và điều trị các vấn đề về: Mụn – Thâm – Sẹo. Trong những năm tháng hoạt động, Gà Spa đã không ngừng nâng cấp dịch vụ, không gian và thiết bị cho khách hàng nhằm mang đến những trải nghiệm tốt nhất mà một hệ thống chăm sóc da có thể mang lại.
Gà Spa hiện có tổng 24 chi nhánh tại TP.HCM, Miền Nam và Miền Trung để có thể phục vụ và đồng hành cùng với tất cả khách hành trong quá trình trị mụn ở mọi miền. Nhằm đáp ứng tốt nhu cầu làm đẹp của các anh chị em ở mọi miền đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review Gà Spa
Văn hóa không phù hợp với người mới Nhiều drama công sở (ID)