Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage & create customer profile, product, price on FAST system.
- Support Sales Admin to receive and perform the POs from clients/customers: Prepare & issue delivery note, VAT invoice.
- Coordinate with Warehouse staffs & driver or transport services for delivery and pay for their service.
- Daily sales report, close and calculate monthly & quarterly Sales bonus, Sales incentive.
- Prepare Sales contract & other administrative documents.
- Purchase office & warehouse stationeries & materials, facilities.
- Supplier’s payments follow up with Accountant.
- Support some HR activities when needed.
- Inventory follow up (including return / exchange damaged products if any).
- Coordinate & place PO to Local Factory & prepare Semolina for Instant Pasta production.
- Import – Export Management:
+ Communicate with Export team in France:
· Place and confirm PO (finish goods & semolina)
· Check and confirm supporting documents of PO: Invoice, Bill of Lading, Certificates.
· Follow up the vessel.
+ Communicate with local forwarder:
· Check the quotation for their logistic service
· Provide them the right / correct documents for clearance
+ Supervise & coordinate with Warehouse staffs to make the products to be ready for sale after clearance: fumigation, sub-label, re-packaging if needed.
- Product registration, product specification, Factory certification
- Gather supporting documents to transfer to Accountant for monthly close, collaborate with Accountant to make sure the closing figures is correct (outstanding, inventory, invoices,…).
- Other tasks as assigned by superior
Yêu Cầu Công Việc
- Having at least 2 years working experience as Sales Admin, preference for FMCG company
- Good in written and spoken English is required
- Good command of Microsoft Office, especially Microsoft Excel.
- Good communication, team-work and inter-personal skills
- Good organization skills and strong critical thinking skills
- Soft skills in dealing with people, suppliers and authorities
- Be able to work with multi-tasking and respect to deadline
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
BENEFITS:
- 13th Salary + Other Yearly bonus depends on Net Profit of Company
- Review Salary yearly depends on Performance and Net Profit of Company
- Health Care insurance, Company Trip, workshop & training.
- Others: Christmas & New Year incentive, Birthday, Women day, Children day,…
- Ngày nghỉ: 13 annual leaves
- Lương: 14 Tr - 16 Tr VND
Công ty TNHH MTV Panzani Asia
- Loại hình công ty: 100% vốn đầu tư của Châu Âu
- Lĩnh vực kinh doanh: Ngành hàng tiêu dùng nhanh - Thực phẩm khô (mỳ Ý, nui, sốt)
- Kênh phân phối: Các hệ thống siêu thị toàn quốc; nhà phân phối & đại lý sỉ lẻ toàn quốc; nhà hàng, khách sạn, trường học, quán ăn,…
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN khi ký HĐLĐ sau thời gian thử việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
Lịch sử thành lập
-
Công ty được thành lập tại Việt Nam từ năm 2015
Mission
- Chúng tôi luôn đặt sự uy tín lên hàng đầu