Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Chúng tôi xin giới thiệu rằng chúng tôi là Tập đoàn Nghi Sơn (Thực phẩm Thủy sản Nghi Sơn Jsc & Nghi Sơn Thủy sản Exim., Ltd) . Chúng tôi là nhà cung cấp và xuất khẩu hải sản đông lạnh và Nông nghiệp từ Việt Nam.
Với hơn 30 năm kinh nghiệm và truyền thống gia đình trong kinh doanh thủy sản, chúng tôi biết cách quản lý và cung cấp chuỗi cung ứng tốt nhất từ đánh bắt nguyên liệu, vận chuyển, cấp đông, đóng gói đến giao thành phẩm cho khách hàng không chỉ có chất lượng tốt nhất còn hạn chế chi phí thấp nhất.
Bây giờ, chúng tôi rất tự hào rằng sản phẩm của chúng tôi mang thương hiệu Căng Nghi Sơn, đã được đại diện trên tất cả các chuỗi cung ứng / cửa hàng bán buôn tại Việt Nam.
Sau khi nhận được nhiều thành công ở thị trường trong nước. Chúng tôi phát triển và mở rộng kinh doanh vào thị trường quốc tế. Đó là lý do cho sự ra đời của Nghi Sơn Thủy sản Exim., Ltd
Sản phẩm thủy sản Nghi Sơn Exim., LTD được phát triển trên nền tảng của Nghi Sơn Food Jsc với sứ mệnh cao cả mang đến những món ăn ngon của chúng tôi cho mọi gia đình trên khắp thế giới.