Việc làm NCL (Á Châu)

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH NCL (Á Châu)
Seller Support - SPX Express, Customer Excellence
NCL (Á Châu)
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
  • Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
  • Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
  • Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
  • Regularly forecast the volume from the key sellers.
  • Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
  • Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
  • Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
  • Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
  • Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
  • The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
  • Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
  • Perform other duties as assigned by the line manager.

Requirements

  • Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
  • Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
  • Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
  • Good at communication, negotiation, and problem-solving.
  • Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
  • Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
  • Desire to learn and desire to understand how the world works.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH NCL (Á Châu)
NCL (Á Châu) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
67 Mai Chí Thọ, Phường An Phú, Tp. Thủ Đức, Tp. HCM

Nhiệm vụ của NCL (Châu Á) là trở thành Nhà cung cấp giải pháp làm sạch đẳng cấp thế giới cho một tương lai tốt đẹp hơn thông qua những đổi mới hàng đầu trong những gì chúng tôi đang làm và những gì chúng tôi đang cung cấp để đảm bảo chất lượng nhất quán. Trong hơn 50 năm, việc duy trì và phát triển trong ngành công nghiệp vệ sinh và làm sạch cùng với những chuyển đổi đáng kể, dựa vào các chuyên gia lành nghề của chúng tôi đã giúp giải quyết các vấn đề trong việc sử dung hóa chất làm sạch trở nên dễ dàng hơn bao giờ hết.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại NCL (Á Châu)

Bạn làm việc tại NCL (Á Châu)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NCL (Á Châu)

NCL (Á Châu)

Click để đánh giá