Việc làm Nha Khoa Đại Dương

Cập nhật 03/09/2024 12:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Nha Khoa Đại Dương
Reception Officer - Go Vap Center
Nha Khoa Đại Dương
5 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 65 - 7 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21 Lê Quý Đôn, phường 6, quận 3, TPHCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
1.Reception and Appointment Coordination, Center Hotline Management:
Provide a warm welcome and exceptional customer service to all visitors, guiding them to the appropriate personnel.
Collect and organize student information, and coordinate appointments with the sales team.
Enter gathered information into the CRM system and create system accounts for new students as necessary.
Assist customers in completing the Online Placement Test.
Address incoming calls and take the required actions.
Oversee guest registration for online sales and marketing events.
2.General Administrative Duties:
Ensure the center operates according to its scheduled hours, including opening and closing daily.
Handle the receipt, distribution, and management of materials.
Manage the ordering, receiving, and overseeing of general purchases for the center.
Provide support to center staff with tasks such as printing Learning Certificates, event posters, and other materials.
Oversee the management of general assets at the center, including computers and sound systems, and serve as the liaison for maintenance with Head Office.
Relay facility management requests from the center to the Facility Management team at Headquarters and offer necessary support.
Provide a warm welcome and exceptional customer service to all visitors, guiding them to the appropriate personnel.
Collect and organize student information, and coordinate appointments with the sales team.
Enter gathered information into the CRM system and create system accounts for new students as necessary.
Assist customers in completing the Online Placement Test.
Address incoming calls and take the required actions.
Oversee guest registration for online sales and marketing events.
Ensure the center operates according to its scheduled hours, including opening and closing daily.
Handle the receipt, distribution, and management of materials.
Manage the ordering, receiving, and overseeing of general purchases for the center.
Provide support to center staff with tasks such as printing Learning Certificates, event posters, and other materials.
Oversee the management of general assets at the center, including computers and sound systems, and serve as the liaison for maintenance with Head Office.
Relay facility management requests from the center to the Facility Management team at Headquarters and offer necessary support.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Open to Candidates with No Prior Experience.
Proficient in English communication (WSE Level 8+).
Energetic, friendly, and focused on customer service.
Skilled in computer operations and inventory management.
Open to working in shifts.
BENEFITS:
Probation Period: 2 months with full salary during this time.
Free Course: Access to a unique Wall Street English course at no cost.
Training: Comprehensive training and ongoing professional development.
Multinational Environment: Experience working in a diverse, multinational setting.
Annual Leave: 15 days of paid annual leave.
Health Insurance: Personal health insurance provided.
Have an opportunity to develop skill in the future.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Nha Khoa Đại Dương
Nha Khoa Đại Dương Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
200, Hoàng Quốc Việt, Cầu Giấy

Với 8 năm phát triển phòng khám nha khoa Đại Dương đã trở thành địa chỉ quen thuộc kiến tạo nụ cười và hàm răng chắc khỏe cho hàng ngàn khách hàng. – Hệ thống cơ sở vật chất, máy móc thiết bị tại nha khoa Đại Dương đều nhập khẩu từ nước ngoài được kiểm định chất lượng nghiêm ngặt để đảm bảo an toàn, chính xác cho người bệnh. – Nha khoa Đại Dương còn đặc biệt chú trọng vấn đề an toàn, tránh lây nhiễm chéo cho khách hàng. Mọi vật tư y tế, dụng cụ máy móc, thiết bị y khoa sử dụng trong quá trình thăm khám, chẩn đoán và điều trị cho khách hàng luôn được đảm bảo vô trùng nghiêm ngặt theo tiêu chuẩn của bộ y tế. - Luôn chú trọng mục tiêu lấy nhân sự làm gốc, đào tạo các kỹ năng mềm và kỹ năng chuyên môn để xây dựng 1 hình ảnh công ty chuyên nghiệp cả về chuyên môn cũng như dịch vụ.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà nước.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Thưởng lễ, Tết, Lương tháng 13, Du lịch hàng năm.

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 26/05/2017

Mission

Với phương châm sự chính trực tạo ra giá trị khác biệt, các bác sĩ Nha Khoa Đại Dương luôn tận tâm và hết mình với khách hàng

Những nghề phổ biến tại Nha Khoa Đại Dương

Bạn làm việc tại Nha Khoa Đại Dương? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nha Khoa Đại Dương

Nha Khoa Đại Dương

Click để đánh giá