Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Buying product (50%):
- To strategize, develop, and manage long-range buying financial plans that support the company’s buying financial targets and brand strategies
- To plan revenue, gross margin amount, and unit forecast on an annual basis
- Independently capture and apply a deep understanding of market competitors (target consumer, market positioning, and markdown activities) to drive improved performance across all planning responsibilities, from strategy to in-season management
- Assist with pre-booking (ranking styles and suggesting estimated units to book in advance of the market)
- Lead development of pre-season strategies and approve seasonal sales and inventory plans that support brand objectives and customer financial sales and margin targets
- Help identify both shared and individual market needs
- Responsible for capturing visuals of landed lines by market at adoption and archiving them
Sales, Stock, and Inventory monitoring (40%):
- Visit and analyze stores to improve investment and flow strategies based on inventory levels, stock capacity, visual layout, and other key components analysis and preparation of competitive market trend information and customer feedback
- Analysis and preparation of sales reports
- Responsible for capturing visuals of landed lines by market at adoption and archiving them
- Recommend suggested retail pricing for franchise and wholesale customers down to the style level for assigned categories; ensure the margin targets are achieved
- Partner with marketing and visual merchandising to communicate seasonal direction for a given season
- Work with visuals to create effective store presentations
- Assist with training the sales team to present and sell products during market week
- Regularly reviewing performance indicators, such as sales and discount levels;
- Stock management control. Develop requirements and evaluation standards
- Support in developing short and long-term inventory plan
Support (10%):
Support Brand Manager in request.
Yêu Cầu Công Việc
- Good understanding of retail business, product knowledge and understanding of brand positioning
- Posses a clear understanding of financial measurements and how to impact them
- Retail math skills necessary to understand financial results of performance measures
- Ability to do product costing
- Experience with gross margin, pricing and trend analysis
- Proven leadership and communication skills
- Must have excellent verbal and written communication skills and the ability to influence all levels of management and staff
- Must have high sense of urgency with demonstrated ability to work independently and make effective decisions in a timely manner
- Allocates time effectively, handles multiple demands and competing priorities
- High styling sense
- Good in communication both English & Vietnamese
- Market/ customer insight
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH NHỰA CK&TM CHẤN THUẬN THÀNH Là đơn vị chuyên sản xuất các mặt hàng nhựa công nghiệp, nhựa gia dụng, nhựa PET
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/06/1993
Mission
Với phương châm sản xuất “Uy tín, Chất Lượng, Giá Cả”, Nhựa Chấn Thuận Thành luôn bảo đảm quyền lợi của khách hàng khi sử dụng sản phẩm của Công ty. Chính vì vậy Công ty đầu tư dây chuyền sản xuất và máy móc thiết bị của Nhật Bản, Đài Loan, Hàn Quốc nhằm đảm bảo độ chính xác, đồng nhất và cho năng suất cao trong quá trình sản xuất sản phẩm. Với quy trình trên chúng tôi luôn có được sản phẩm chất lượng hoàn hảo, đồng thời chủ động được thời gian giao hàng.