Các phòng ban đang tuyển dụng tại Ô TÔ HẢI ÂU

Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Hành chính
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Ô TÔ HẢI ÂU

Cập nhật 05/09/2024 20:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH Ô TÔ HẢI ÂU
Ebusiness Executive
Ô TÔ HẢI ÂU
22 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 5th floor, Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Mô tả công việc

• Deliver operation and execution for e-Commerce business of all FnB categories under direction of eBusiness Manager by brand by partners, including growth strategy, strategic shopper marketing plan, optimized ecommerce media, CRM plan, portfolio management, promotion gift management, content building, monitoring, budget/investment planning & control. FnB eBusiness works directly with ePartner on the Marketing Planning and execution while the sales operation is led by NiM eCommerce Team. Strengthen relationship with external online customers:
- Based on JBP, breakdown into monthly Marketing & Campaign calendar by brands and by customer to avoid customers' conflict, strenthen dashboard from sell-in and sell-out. Optimize and tracking of investment mapping with Sales target.
- Ensure healthy metrics for online sales: traffic, %CR, offtake trend, ROAS & guided GMV from paid media...
- Lead Ecommerce Campaign & Merchandising Planning and execution.
- Lead Co-brand and partnership management to access potential matching target audience and extra value exchange .
- Ensure digital shelf & new initiatives update: SIS management, E-content, product page, landing page, thumbnail...
• Internal collaboration with Brand team, Finance controller, Demand planning, Sales team, Channel development team:
- Co-Lead to build, consolidate, incoporate FY Marketing & Ecommerce campaign with brand campaign calendar from BU to ensure offtake grow inline with Bu strategy
- Co-Lead marketing solutions & Meta ads, Google performance ads: paid search, organic search (eRetailer Search), livestream, social activities, KOL affliate, publisher affliate,...
- Monthly detailed SKU sales booking with sales team based on latest update campaign calendar
- Commercial plan for gift with purchase and on-top gift scheme: campaign and BAU
- Annual planning source of growth for Online channels
• Working with agencies and enablers for:
- Brief media based on EC target progress & campaign calendar, ensure optimize CPC and ROAS and to deliver with JBP commitment for platforms
- Quarterly catch up with Meta and Google for system update, new initiatives and cascade to media agency
- Quarterly, H1, H2, AOP review with media agency
- Find room to optimize and scale up efficiency media via market intelligence tools
• With the support of local research, insight data from ePartners to develop deeper online consumer and shopper understanding for Nutrition Category.
• Leverage this understanding to develop impactful media and ecommerce strategies to deliver the desired KPIs.
• Ensure activities will comply to FTSE4Good , WHO-Code, Nestlé policies and Instructions and local legislation in the context of delivering objectives by self/entire team.

Yêu cầu công việc

• eCommerce background from brands is preferred.
• Minimum 4-5 years in online business operations, with at least 3 years experience in eCommerce from planning to execution, and over this period has successfully delivered projects and KPIs, especially top and bottom line business results.
• Experience in relationship building and managing cross functional teams & KAM and Marketing Solution team of online ecommerce platforms
• Proven track record in delivering strategic digital marketing projects.
• Has consistently demonstrated success in a number of challenging and diverse business situations.
• Broad and practical understanding of key digital concepts in the areas of eCommerce, Social Commerce, Digital Media, Marketing Data Analytics.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th Month Fixed Salary + yearly Performance Bonus
Máy tính xách tay
Laptop
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH Ô TÔ HẢI ÂU
Ô TÔ HẢI ÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Tháp Tây, Tòa Nhà HanCorp Plaza

Công ty TNHH ô tô Hải Âu được thành lập năm 2012, tách ra từ Công ty TNHH Thương Mại Tài Chính Hải Âu (thành lập năm 1991). Trong suốt những năm qua, Hải Âu là nhà phân phối ủy quyền của thương hiệu xe tải cao cấp Chenglong tại thị trường Việt Nam. Chenglong là dòng sản phẩm cao cấp của nhà máy DongFeng Liễu Châu, một tập đoàn sản xuất xe lớn & uy tín hàng đầu Trung Quốc có quy mô sản xuất lên đến 1 triệu xe mỗi năm.

Sản phẩm của Chenglong Hải Âu rất đa dạng với các dòng xe tải hạng nặng như xe tải ben, xe tải thùng, xe đầu kéo, sơ mi romooc, xe trộn bê tông, các dòng xe chuyên dụng…. Với doanh số bán xe mỗi năm hàng nghìn chiếc và không ngừng tăng lên, cho thấy sự yêu mến và tin tưởng của quý khách hàng dành cho thương hiệu xe tải Hải Âu – Chenglong.

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng đầy đủ các chế độ, quyền lợi theo luật định (BHXH, BHYT...)
  • Được tham gia các loại Bảo hiểm tiết kiệm, Bảo hiểm thân thể và các chế độ đãi ngộ hấp dẫn theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding định kỳ
  • Du lịch nghỉ mát hàng năm 

Mission

Công ty Ô tô Hải Âu được tạo dựng với sứ mệnh giữ vững và phát triển thương hiệu Hải Âu, cán bộ công nhân viên công ty phấn đấu giữ vững vị trí Top 1 trong lĩnh vực bán hàng xe tải hạng nặng tại Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Ô TÔ HẢI ÂU

Bạn làm việc tại Ô TÔ HẢI ÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô TÔ HẢI ÂU

Ô TÔ HẢI ÂU

Click để đánh giá