Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Thành lập năm 1994 như là nhà phân phối của Mitsubishi Motors – Công ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam là một trong những công ty liên doanh sản xuất ô tô đầu tiên ở Việt nam. Với tiêu chí cạnh tranh, sáng tạo và luôn hướng về khách hàng cùng những chiến lược đúng đắn, chúng tôi tự hào được đánh giá là một công ty lắp ráp và phân phối ô tô có uy tín trên toàn Việt Nam hiện nay.
Các bên liên doanh: Công ty sản xuất ô tô Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty thương mại Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty xuất nhập khẩu & hợp tác đầu tư giao thông vận tải (Việt Nam)
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam được thành lập từ năm 1994
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Mitsubishi Motors Việt Nam
Lương không cao, chế độ bình thường, Áp lực lắm OT liên miên