Mô tả công việc
• Increasing sales revenue by achieving sales objectives within the assigned accounts and territories.
• Develop new customers to maximize sales volume consistent with sales projections.
II. Main responsibilities:
• Responsible for sales target achievement in line with the company strategy
• Work closely with Global sales team to follow up the nomination and generate to sales achievement
• Establish and maintain relationship with customers for business development in regional and districts asigned
• Develop new business via new product development, new customer approach, business migration follow-up and local service representative
• Provide customer satisfaction by handling well servicing requirement and problem solving
• Provide critical market intelligence (trends, customer needs, competitor offerings)
• Study target market segments and plan mid/long term sales strategy with RSD and Commercial Director
• Monitor the growth of the customers' business, review and coordinate with credit control to make appropriate credit recommendations.
• Follow-up on payment collections and ensure on-time payment from the customers.
• Prepare and meet deadline of weekly call planning, sales reports and other tasks assigned.
Yêu cầu công việc
• B.A in Economics, Foreign Trade or Business Management.
• Relevant work experience: 2+ years in Sales position. Experience on textile & garment industry is an advantage.
• Fluent verbal and written English. Other languages such as Chinese will be an advantage.
• Strong communication skill
• Willing to travel
• Good in Computer literacy (Excel, Powerpoint, Word)
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Nghỉ phép có lương
Annual leave 12 days/ year
Thành lập năm 1994 như là nhà phân phối của Mitsubishi Motors – Công ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam là một trong những công ty liên doanh sản xuất ô tô đầu tiên ở Việt nam. Với tiêu chí cạnh tranh, sáng tạo và luôn hướng về khách hàng cùng những chiến lược đúng đắn, chúng tôi tự hào được đánh giá là một công ty lắp ráp và phân phối ô tô có uy tín trên toàn Việt Nam hiện nay.
Các bên liên doanh: Công ty sản xuất ô tô Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty thương mại Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty xuất nhập khẩu & hợp tác đầu tư giao thông vận tải (Việt Nam)
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam được thành lập từ năm 1994
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Mitsubishi Motors Việt Nam
Lương không cao, chế độ bình thường, Áp lực lắm OT liên miên