Mô tả công việc
- Issue quotations and contracts
- Conduct market research to assist with market positioning, new promotions, and campaigns
- Plan sale strategy and implement tactics with Sale Manager to achieve budget
- Track business results and report to Sale Manager weekly
- Compose sale reports
- Assist with the preparation of new products and services
- Assist in the evaluation of sales and marketing activities
- Build and maintain strong relationships with clients, event planners, and industry influencers
- Meet with clients to understand their needs, negotiate contracts, and ensure client satisfaction throughout the planning and execution of events
- Keep up-to-date with industry trends, competitor analysis, and emerging technologies to identify new opportunities and stay ahead in the market.
Yêu cầu công việc
- Experience in hotel/resort 4-5 star
- Bachelor’s degree in hospitality, business administration, or related field
- Proven experience in convention sales, event marketing, hospitality sale
- Have ability to work under pressure
- Strong sale and negotiation skills
- Ability to build and maintain relationships with clients and industry professionals
- Intermediate English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Insurance contribution as per law
- Remote working
Thành lập năm 1994 như là nhà phân phối của Mitsubishi Motors – Công ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam là một trong những công ty liên doanh sản xuất ô tô đầu tiên ở Việt nam. Với tiêu chí cạnh tranh, sáng tạo và luôn hướng về khách hàng cùng những chiến lược đúng đắn, chúng tôi tự hào được đánh giá là một công ty lắp ráp và phân phối ô tô có uy tín trên toàn Việt Nam hiện nay.
Các bên liên doanh: Công ty sản xuất ô tô Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty thương mại Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty xuất nhập khẩu & hợp tác đầu tư giao thông vận tải (Việt Nam)
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam được thành lập từ năm 1994
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Mitsubishi Motors Việt Nam
Lương không cao, chế độ bình thường, Áp lực lắm OT liên miên