Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Send English CV
- Job description
· Follow up with Headquarter (HQ) to update Weekly UPR Shipping Schedule for Sales team.
· Review, comment on Domestic Sales Contracts and track file.
· Participate in drafting processes and ISO documentation with SS Manager.
· Update weekly Overdue Payment Reminder to UPR Sales team, send email reminder to bad debt customers every week and work with Debt Trading/ Insurance Companies.
· Attend Weekly and Monthly Pre S&OP Meeting with Sales and cross-functional team, and record MoM.
· Coordinate with specific customers regarding delivery schedule, send COA, necessary documents to customers.
· Verify Documents for Trade Credit Insurance (FY 2025)
· Create Delivery Request, record Customer Complaint Forms (CCF) for UPR disposal items.
· Work with consulttant law company for any issues that arise and check monthly timesheet.
· Coordinate with all related depts to solve issues, logistics & quality controlling.
· Handle Office Admin tasks:
- Make Purchase Request, Payment Request.
- Monitor Daily Car Operation Schedule.
- Make Monthly Timesheet for HCM Office Cleaner.
- Communicate with the landlord for all issues.
· Any other duties as assigned by line Managers.
· Able to handle multitasking independently.
· Provide back up support for tasks from team members.
- Measurement / Key Performance Indicators
· High service quality for internal and external customers (respond time, flexibility).
· Compliance with processes, procedures, and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Education level:
- Mandatory:
· Graduated from Universities in relevant fields of Accounting, IT
· Must be Proficient in Excel and English, both speaking and writing.
- Desirable:
· Prefer candidates from MNC Chemical companies.
2. Experience
- Mandatory:
· Have Experience and knowledge related to Accounting, IT
· Age: 25-30
· At least 03-08 years of experience in Sales Support team.
· Gender: Female/ Male (Male is priority)
- Desirable:
· Have experience in data processing skill, knowledge in reviewing Sales Contracts, processes and ISO documentation….
· Propose testing Excel skills for any candidate without an accounting background.
3. Functional / Technical, Operational, Managerial and Leadership Know How
- Mandatory:
· Good practice of Microsoft Office tools, especially Excel and ERP software knowledge
· Excellent communication & coordination skills
· Highly developed sense of integrity and commitment to Customer Satisfaction
· Exceptional time-management/organizational and prioritising skills
· Sense of responsibility, teamwork, motivated and ambitious
- Desirable:
· Technical and commercial understanding
· Ability to make decisions/Sense of urgency
· Motivating and inspiring
· Willing to learn and develop within the company structure
* BENIFITS:
- Increase salary once a year, 13th salary, probation time is 90% gross salary
- Full participation in insurance & support 24/24 accident insurance for staff
- Other benefits: birthday, wedding, funeral, maternity, children, company founding day, monthly milk for employees, seniority (10 years, 20 years)
- To participate in training courses to improve qualifications
- Other activities and gifts from AK VINA Union
* WORKTIME: 7h30~17h30, Monday - Friday (Saturday & Sunday off)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Hyundai Bà Rịa Vũng Tàu là Đại lý ủy quyền của Hyundai Thành Công Việt Nam, hoạt động theo tiêu chuẩn 3S của Hyundai Motor toàn cầu. Với phương châm "Phát triển con người, kiến tạo thành công", chúng tôi luôn tìm kiếm những cá nhân có năng lực cao và có tiềm năng phát triển, nhằm đóng góp xây dựng nên một tập thể bền vững và thịnh vượng. Tiền thân là một công ty hoạt động trong lĩnh vực sửa chữa xe ô tô, công ty đã không ngừng phát triển và mở rộng sang lĩnh vực kinh doanh xe ô tô Hyundai vào năm 2013. Với kinh nghiệm và uy tín trong lĩnh vực sửa chữa xe ô tô, Hyundai Bà Rịa Vũng Tàu không những phân phối đến khách xe ô tô nhãn hiệu Hyundai; cung cấp dịch vụ thay thế phụ tùng chính hãng; bảo hành, bảo dưỡng xe theo tiêu chuẩn của Hyundai toàn cầu mà còn đem đến cho khách hàng chất lượng sửa chữa xe hàng đầu trong khu vực trong và ngoài tỉnh. Cơ sở hạ tầng của công ty được xây dựng hoàn toàn mới,đảm bảo đáp ứng tốt nhất cho hoạt động của công ty và đem đến cho khách hàng sự thoải mái, hài lòng cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Với kinh nghiệm và uy tín trong lĩnh vực sửa chữa xe ô tô, Hyundai Bà Rịa Vũng Tàu không những phân phối đến khách xe ô tô nhãn hiệu Hyundai; cung cấp dịch vụ thay thế phụ tùng chính hãng; bảo hành, bảo dưỡng xe theo tiêu chuẩn của Hyundai toàn cầu mà còn đem đến cho khách hàng chất lượng sửa chữa xe hàng đầu trong khu vực trong và ngoài tỉnh. Cơ sở hạ tầng của công ty được xây dựng hoàn toàn mới,đảm bảo đáp ứng tốt nhất cho hoạt động của công ty và đem đến cho khách hàng sự thoải mái, hài lòng cao nhất.