I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Thành lập vào ngày 28 tháng 4 năm 2021, Công ty TNHH Ống Thép Sài Gòn có trụ sở chính tại Khu Công Nghiệp Châu Đức, Xã Suối Nghệ, Huyện Châu Đức, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu, Việt Nam. Với sự tham gia của các tổ chức, cá nhân có kinh nghiệm trên 20 trong ngành sắt thép và các đơn vị tài chính uy tín trên cả nước.
Dây chuyền máy móc của nhà máy được đầu tư từ các tập đoàn cung cấp các thiết bị luyện kim và cán thép uy tín trên thế giới. Ứng dụng công nghệ tự động hóa vào vận hành sản xuất từ nguyên liệu đầu vào là cuộn thép cán nóng, đến sản phẩm đầu ra là các sản phẩm thép cuộn mạ kẽm, ống thép mạ kẽm. Với các dây chuyền sản xuất: dây chuyền cán nguội, dây chuyền tẩy rỉ, dây chuyền mạ kẽm, dây chuyền xẻ băng, dây chuyền hàn ống cao tần với tổng công suất đạt hơn 200.000 tấn/năm.
Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, Ống Thép Sài Gòn đã và đang đáp ứng được các yêu cầu của khách hàng về các sản phẩm ống thép mạ kẽm chất lượng cao, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng. Sản phẩm của chúng tôi không chỉ là sự lựa chọn hàng đầu trong ngành sản xuất ống thép, mà còn là cơ hội để thúc đẩy sự phát triển bền vững và tạo ra nhiều giá trị có ích cho khách hàng và cho cộng đồng xã hội.