Mô tả công việc
- Market understanding and market access planning
- Implement sales & marketing activities
- Customer engagement, building and maintaining KOLs
- Ensure operational goals and financial targets are being met regularly
- Manage forecast sale out process
- Defining Customer Segmentation, market mapping and product alignment to market segments
- Focus on clinical uses, education and improving customer workflows
- Develop, maintain and deliver applications-focused training on the equipment and accessories
- Apply product and clinical knowledge to troubleshoot and resolve customer issues where needed
- Expert knowledge of product's features, benefits, product application, diagnostics and treatment procedure through training programs
- Knowledge and understanding of competitive products
- Product and solution presentation for customers
- Product training for customers
- To be involved in planning and execution of marketing and promotional activities such as exhibitions, workshops, seminars etc
- Reporting on market intelligence data with market size, market share of SUR equipment
- To be fully responsible for the preparation of bids for major tenders/projects in your territory
Yêu cầu công việc
Bachelor's Degree in business administration, Biomedical, Marketing, Pharma or related fields
Experience
- 1-3 years' experience in sales and application, preferably in medical device industry
- Knowledge of the medical ophthalmology industry is priority
- Analytical skills are necessary to evaluate market trends, customer feedback, and other data to make informed decisions about product development and marketing
Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication skills
- Good team player
- Sense of accountability and strong work ethic
- Strong customer focus and excellent presentation skills
- Good command of spoken and written English
Quyền lợi được hưởng
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company's performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
2NF Group là công ty chuyên sản xuất phần mềm và cung cấp các dịch vụ CNTT cho các doanh nghiệp Nhật bản. Ngoài ra chúng tôi còn phát triển phần mềm cho các khách hàng đến từ Đức, Hàn Quốc và Úc.
Với nhiều năm kinh nghiệm phát triển phần mềm, cộng với sự am hiểu sâu sắc về văn hóa Nhật Bản nên chúng tôi có tốc độ tăng trưởng trung bình hàng năm 100% về doanh thu và nhân sự.
Hiện tại 2NF Group gồm có hai công ty: 2NF Software có trụ sở tại Hà Nội và 2NF Japan có trụ sở tại Tokyo với tổng số nhân sự 100 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Chúng tôi hướng tới mục tiêu lên tới 500 nhân viên trong 5 năm tới. Do đó chúng tôi đang cần rất nhiều nhân sự ở tất cả các vị trí để đạt được mục tiêu trên. Các bạn hãy gia nhập vào gia đình 2NF để cùng chúng tôi phát triển các phần mềm cho thị trường quốc tế.
Review Phần mềm 2NF
p khá tâm lý và gần gũi mọi người. Vào đây cũng học hỏi được nhiều thứ, các bro có thể vào trải nghiệm.
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện. 2 sếp tốt, nhiệt tình, quan tâm nv, tạo điều kiện để nv phát triển (rv)iển
Cty làm về outsource, khi apply sẽ lên cty làm bài test, như mình là đề toàn webform hơi cũ (rv)