Mô tả công việc
Business Development Managers are responsible for driving business growth, develop a network of contacts to attract new clients, research new market opportunities to develop sales and revenue growth plans.
- Develope business plan to ensure sales targets are meeting or exceeding year over year growth of selected business within your assigned market
- Manage and retain relationships with existing and potential clients (B2B) as well as business partners
- Develope new business opportunities by identifying target customer groups and new markets, developing market approaches.
- Closely collaborate with other functional teams to fulfill customer inquiries and demands.
- Perform work related to business operation such as sales processes, business contracts, invoices, business documents, revenue - profit reports,... to support business growth.
- Conduct sales performance forecasting and analysis, report to senior management.
- Manage and train BD Staffs.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 3 years of experience Sales B2B in one of the following industries:
- Manufacturing Industry: Key Account Specialist or BD Specialist who is the person who directly observes and works with manufactories/factories/business organization… , experience in providing digital/ marketing solutions to customers
- Loyalty Industry: experience in jobs linked to system connection, system, and digital product work, working knowledge of banking, insurance, aviation, and e-wallet industries.
- Gift Card/ Employee Industry: Experience in enterprises specialized in business consulting solutions (HR services, software…) and conventional gift firms.
General Personality
- Being a person who is frequently interested and wants to learn about the business ‘s working processes, wants to comprehend the businesses’ challenges in order to find a solution.
- Someone who is willing and enjoys debating.
- Being proactive in pushing customers and prepared for peer-to-peer bargaining actions - a win-win situation.
- Consultation skills in advising.
- Systematic thought, product consideration, and presentation coherence.
Skills
- The ability to provide new and distinct insights to clients.
- Have a good sense of the consumer and grasp the clients’ personality as well as the customers’ valuable reasons.
- Recognize the distinct business measures, and who can speak to the fundamental metrics in the business they conducted.
- Experience managing relationships in companies with complicated departmental hierarchies.
- Expertise in designing solutions, sliding...
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Ra mắt từ năm 2016, Jio Health là một trong những mô hình y tế kỹ thuật số tiên phong tại Việt Nam. Sau hơn 3 năm hoạt động và lắng nghe nhu cầu của thị trường, hiện nay, Jio Health sở hữu hệ sinh thái chăm sóc sức khỏe đa chiều, từ trực tiếp đến trực tuyến, với các dịch vụ: Bác sĩ đến nhà; Nhà thuốc trực tuyến Jio Pharmacy; Tư vấn sức khỏe trực tuyến 24/7; Các gói chăm sóc sức khỏe trọn năm cho cá nhân, gia đình và doanh nghiệp; Bảo lãnh viện phí…
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Tình nguyện
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- 06/07/2009: Công ty chính thức hoạt động.
Mission:
Jio Health luôn nỗ lực xây dựng một nền tảng chăm sóc sức khỏe để kết nối các bác sĩ, dược sĩ, dịch vụ phòng thí nghiệm, nhà thuốc với bệnh nhân và những người có nhu cầu. Giờ đây, người dùng có thể sử dụng dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng, mọi lúc, mọi nơi.
Review Jio Health
Cơ hội tuyệt vời để học hỏi và phát triển (GL)
Không có con đường rõ ràng cho sự nghiệp công việc (GL)
Công ty thiếu lương chưa trả, BHXH thì không chốt (RV)