Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Purpose
Responsible for providing high-level knowledge and expertise in building and managing the efficiency indicators of the Customer Segment in accordance with strategic objectives; directly support leaders in coordinating planning activities and selecting priority key actions in each period in order to achieve revenue, maximize costs to achieve profit targets for the customer portfolio in accordance with the bank's strategy.
Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for the Managed Customer Segment in the Division
- Manage PnL of the customer segment aligned with strategic objectives; coordinate business planning activities and prioritizes actions for each period to generate revenue, optimize costs, and achieve target profit in line with the bank's strategy. Additionally, support to manage key driver metrics for each segment to optimize
Customer Lifetime Value (CLV).
- Identify opportunities and gaps within different portfolios to define success metrics, plans and determines actions to be taken through close collaboration with the Business Analysis (BF - Finance) unit and the DA division.
- Cooperate with DA to establish Next Best Offer (NBO) models and ensures their timely implementation through the right interaction channels for each target customer segment.
- Participate in manage customer identification metrics/models for segments and sub-segments by making requests to the DA division.
- Works closely with BF to develop effective reporting systems for customer management, campaign management, and customer lifetime value management based on customer relationships.
Key Accountabilities (2)
Comply with regulations and develop internal relationships and systems
- Collaborate with internal functions within the Division to complete assigned tasks.
- Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
- Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).
- Train, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
Key Accountabilities (3)
Other duties as required/directed by the direct supervisor.
Yêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications:
• Bachelor degree or MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
• Foreign Language (English): According to the Bank's regulations
Professional Experience:
• 8+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
• Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
• Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
• Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
• Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
• Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
• Experience and understanding of change management
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Gần 20 năm hình thành và phát triển, công ty EDSON (QUA&MAR) đã trở thành một trong những thương hiệu uy tín hàng đầu nước Việt Nam chuyên về kinh doanh vật liệu trang trí nội thất phục vụ trong và ngoài nước với tốc độ tăng trưởng tốt và bền vững. Sản phẩm chính của EDSON gồm: Giấy dán tường và rèm cửa cao cấp hàng đầu châu Âu với chất lượng và mẫu mã đa dạng, được thiết kế tỉ mỉ trau chuốt theo nhiều phong cách sang trọng tinh tế khác nhau. Tất cả sản phẩm công ty được nhập khẩu 100% từ Ý, Pháp, Anh, Mỹ.... và nhiều quốc gia khác trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Chuyên Nghiệp - Tận Tâm - Chu Đáo Khách hàng đến với Qua&Mar chắc chắn yên tâm có sự cam kết và sự hỗ trợ từ đội ngũ nhân viên công ty, từ việc tư vấn sản phẩm nhiệt tình, chuẩn xác giao sản phẩm đến kỹ thuật tỉ mỉ thi công cùng sự trải nghiệm về những sản phẩm cao cấp sang trọng độc nhất của châu Âu.