Việc làm Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson (Việt Nam)
Guest Experience Manager - Quản lý trải nghiệm khách hàng
Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 01/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Main Duties & Responsibilities

• Responsible for responding to all reviews sent by guests and analysing the results and producing reports for the hotel team.

• Responsible for the Learning & Development of hotel teams in regards to Guest Experience. Managing all reviews and social media feedback from guests i.e. TripAdvisor Facebook, Instagram, Twitter etc.

Guest Experience

• Has regular and close contact with hotel guests by interacting with guests to collect feedback and ideas

• Makes recommendations to improve the Guest Experience and shares these with the management team

• Ensures that the Novotel Brand Standards are adhered to and conducts regular spot checks

• Responds to all guest feedback and comments, follows up where necessary and ensures that each priority is resolved efficiently and effectively.

• Enhances the hotel's customer service and Guest Experience by incorporating examples of best practices

Learning and Development

• Conducts weekly and monthly training sessions in Novotel

• Contributes to the content of new training programs

• Schedules training sessions, organises information technology and other equipment

• Monitors training programmes and manuals to ensure that they are effective and up-to-date and makes updates as necessary

Social Media/Reputation Management

• Monitors social media platforms e.g. Twitter, Facebook, Instagram

• Engages with the audience following the Novotel social media strategy

• Maintains the accuracy and consistency of data produced from all social media platforms

• Posts relevant articles on social media platforms ensuring all content follows the guidelines outlined in the Novotel Social Media strategy

• Grow the number of audience/followers on social media platforms

• Manages Trip Advisor ranking and reviews in order to move ranking upwards.

Quyền lợi được hưởng

- Monthly service charge

- Friendly & free accommodation and nutritious meals

- Hotel uniform

- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels

- Develop your talent through learning programs by Academy Accor

- Dynamic, professional working environment and a supportive team

- Opportunity to grow within your property and across the world

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

- Diploma in Tourism / Hospitality Management

- Minimum 4 years of relevant experience in a similar capacity

- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

- Strong leadership, interpersonal and training skills

- Good communication and customer contact skills

- Results and service oriented with an eye for details

- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

- A team player & builder

- A motivator & self-starter

- Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates kindly apply on Hoteljob

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson (Việt Nam)
Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
103 Nguyễn Thị Thập phường Tân Hưng Quận 7

Gần 20 năm hình thành và phát triển, công ty EDSON (QUA&MAR) đã trở thành một trong những thương hiệu uy tín hàng đầu nước Việt Nam chuyên về kinh doanh vật liệu trang trí nội thất phục vụ trong và ngoài nước với tốc độ tăng trưởng tốt và bền vững. Sản phẩm chính của EDSON gồm: Giấy dán tường và rèm cửa cao cấp hàng đầu châu Âu với chất lượng và mẫu mã đa dạng, được thiết kế tỉ mỉ trau chuốt theo nhiều phong cách sang trọng tinh tế khác nhau. Tất cả sản phẩm công ty được nhập khẩu 100% từ Ý, Pháp, Anh, Mỹ.... và nhiều quốc gia khác trên thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019

Mission

Chuyên Nghiệp - Tận Tâm - Chu Đáo Khách hàng đến với Qua&Mar chắc chắn yên tâm có sự cam kết và sự hỗ trợ từ đội ngũ nhân viên công ty, từ việc tư vấn sản phẩm nhiệt tình, chuẩn xác giao sản phẩm đến kỹ thuật tỉ mỉ thi công cùng sự trải nghiệm về những sản phẩm cao cấp sang trọng độc nhất của châu Âu.

Những nghề phổ biến tại Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Bạn làm việc tại Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Click để đánh giá