Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Be the mastermind behind our thriving brand!
We're seeking a passionate Brand Manager to lead the charge in crafting and amplifying our brand story. You'll be a strategic thinker with a finger on the pulse of the garment industry, analyzing trends and customer desires to fuel innovative product concepts and captivating marketing campaigns.
- Conduct market research and translate insights into actionable brand strategies.
- Develop new product ideas, pricing strategies, and launch campaigns that generate excitement.
- Collaborate with internal teams to ensure brand consistency across all channels.
- Oversee merchandising strategies and keep a keen eye on competitor activity.
- Manage budgets and maximize the impact of every marketing dollar spent.
- Foster a collaborative and results-oriented team environment.
- Lead the development and execution of initiatives to boost brand profitability.
- Build strong relationships with key partners for seamless brand execution.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in business administration, garment, foreign trade, or a related field.
- 6+ years of combined experience in brand management, marketing, and the garment industry.
- Deep understanding of the garment market, customer trends, and merchandising processes.
- Proven ability to develop and execute successful marketing campaigns.
- Excellent communication, collaboration, and analytical skills
- Fluency in English proficiency.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 3,000 - 4,000 USD
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.