I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ SCT là công ty chuyên tư vấn, thiết kế và sản xuất các loại áo đồng phục, áo thời trang, áo thể thao chất lượng, uy tín hàng đầu tại Cần Thơ
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng phép năm theo luật lao động.
-
Tham gia bảo hiểm khi đủ điều kiện theo quy chế công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Các chế độ, phúc lợi khác từ công ty: quà sinh nhật, quà tết, bồi dưỡng ăn uống…
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 12/09/2013
Mission
Chúng tôi luôn sẵn sàng tiếp nhận yêu cầu của bạn, dù bạn ở bất cứ đâu.Hãy gửi ý tưởng của bạn cho chúng tôi và chúng tôi sẽ thiết kế nó giúp bạn.
Chúng tôi hỗ trợ giao hàng tận nơi miễn phí trong khu vực nội ô.
Nếu bạn không chắc chắn về mẫu áo của mình, chúng tôi sẽ may cho bạn để bạn có thể yên tâm.
Chúng tôi có các chính sách bảo hành cho sản phẩm của mình làm ra.
Nếu bạn có các yêu cầu về chỉnh sửa sản phẩm, chúng tôi cũng có cách chính sách hỗ trợ bạn.