Mô tả công việc
1. Market development
- Research, analyze and evaluate market information to determine business strategies and channels that need to be expanded.
- Search for new customer sources (prioritize chain customers), develop potential customer files and take care of old customers, ensuring a return rate of at least 70%
- Develop monthly, quarterly and annual business plans and targets
- Build and continuously update the Company's portfolio and sales kit
2. Carry out business activities
- Care, consulting, answering questions for customers directly and on platforms (Facebook, Linkedin...).
- Directly draft contracts and prepare documents for business activities
- Collaborate with marketing personnel to build content orientation, videos, livestreams... to serve the Company's business activities. Directly draft some short marketing content when necessary
3. Carry out reporting and management activities
- Continuously manage and update the Company's sales process, ensuring fast, neat, best customer service and highest efficiency.
- Report monthly, quarterly and annual business and work results to the Director
4. Perform other tasks as requested by leadership.
Yêu cầu công việc
1. Mandatory requirements
- Have at least 5 years of experience (priority is given to candidates with experience in a similar position of 1 year or more in the fashion or furniture industry)
- Proficient in English with 4 skills
- Ability to travel domestically and internationally with the Director
- Good communication skills, fluent and energetic presentation
- Logical and coherent thinking
2. Other requirements:
- Graduated from University majoring in economics, business administration....
- Experience and network in fashion, design, interior, beauty... are advantages
- B2B2C business thinking is a big advantage
- Proficient in office
- Honest, careful, highly self-aware, responsible and able to work under high pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Income includes: Basic salary + Allowances + Sales bonus => Total income up to 2000$ (no bonus ceiling, evaluated based on business results)
- Enjoy full benefits according to Vietnam Labor Law: social insurance, health insurance, unemployment insurance, 12 days of leave/year
- 13th month salary bonus, holidays.
- Participate in team building and travel twice a year
- Working time: Full time
- Professional working environment, young, dynamic and personable colleagues, comfortable boss.
Thành lập từ năm 2003, Công ty TNHH Đại Quang Phát đã thực hiện hàng loạt các dự án tư vấn, thiết kế, thi công và lắp đặt các sản phẩm chiếu sáng chất lượng cao trên khắp các khu vực của Việt Nam. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi đồng hành cùng quý đối tác bằng sự tận tâm và chuyên nghiệp nhằm đưa ra những giải pháp tối ưu cho từng dự án và cam kết mang đến dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành