Việc làm SCC

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SCC VIỆT NAM
Service Desk Support with Thai Language (Customer Service)
SCC
3.7
17 đánh giá 6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/04/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 8th Floor, Mapletree Business Center, 1060 Nguyen Van Linh Blvd, Dist.7, Ho Chi Minh City

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

KPI Bonus & 13th salary
Health Care Premium
15 Annual leave

Mô Tả Công Việc

Why You'll Love Working Here
• Competitive Remuneration
• Performance Bonus and 13th Salary
• UK/French/Romania Working Environment
• SCC Health Care with comprehensive coverage including Accident 24/24, Inpatient,
Outpatient, Dental Care and open policy for Dependents.
• Annual Health Check.
• Company Annual Trip and Year End Party.
• Travel Insurance and Per Diem Allowance when travelling onsite

Main Duties of Job:
• Provide primary phone presence in the office for the Service Desk support hotline.
• Monitor IT ticketing system (ServiceNow) - triage and distribute incidents and requests as
appropriate.
• Be the primary person managing the lifecycle of the ticket through to conclusion;
• Ensure that the speed & flexibility of response meets the business needs and respects the
contractual service levels;
• Ensure effective, rapid response and progression to Major Incidents;
• Escalation of critical and high priority tickets to line and senior management;
• To ensure that all IT Support related problems and service requests are recorded in the ITSM
tool and regularly updated;
• Liaise between departments/teams and to act on behalf of the user;

Yêu Cầu Công Việc

Skills, Knowledge & Experience:
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Excellent Thai in both writing and speaking;
• Intermediate level of English
• Excellent Customer Skills;
• Ability to adapt/respond to different types of characters
• Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
• Experience in supporting Windows 7/10 operating systems, Microsoft Office suite (Office 365,
Outlook, Excel, Word, PowerPoint, Access) (optional basic knowledge in IT troubleshooting)
• Has a professional attitude, tact and patience;
• Logical thinking, fairness, ability to quickly diagnose technical issues;
• Willing to travel
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 246/9, Đường Bình Quới, Phường 28, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

SCC Là Nhà đầu tư và phát triển BĐS hàng đầu TP.HCM nói riêng và Việt Nam nói chung, giữ vị trí top 10 trong phân khúc thị trường BĐS cao cấp tại Việt Nam thông qua chiến lược phát triển bền vững dựa trên chuỗi lợi thế cạnh tranh: vị trí đắc địa, pháp lý minh bạch, tài chính vững mạnh, năng lực nhân sự tốt và giàu kinh nghiệm.

Những nghề phổ biến tại SCC

Bạn làm việc tại SCC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SCC

SCC

Click để đánh giá