Việc làm Công ty TNHH SD Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH SD Việt Nam
Expert, IT Services Quality Management
Công ty TNHH SD Việt Nam
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
I. Job Description:
The position plays a crucial role in ensuring that services provided by the organization consistently meet or exceed customer expectations. He/She will be responsible for developing, implementing, and overseeing strategies to enhance service quality, improve customer satisfaction, and drive continuous improvement in service delivery processes.
II. Key Responsibilities:
1. Develop and implement service quality standards and benchmarks to measure and monitor the quality of services provided.
2. Analyze customer feedback, surveys, and performance metrics to identify areas for improvement in service quality.
3. Design and implement training programs to educate employees on service quality standards and customer service best practices.
4. Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment of service quality initiatives with organizational goals and objectives.
5. Lead service recovery efforts by developing and implementing strategies to address service failures and customer complaints effectively.
6. Conduct regular audits and assessments of service operations to identify opportunities for process improvement and efficiency.
7. Drive a culture of customer-centricity within the organization by promoting a focus on customer needs, expectations, and satisfaction.
8. Implement tools and techniques, such as the SERVQUAL model, customer journey mapping, and Net Promoter Score, to measure and track customer satisfaction levels.
9. Stay informed about industry trends, best practices, and emerging technologies related to service quality management.
10. Prepare reports, presentations, and recommendations for senior management on service quality performance and improvement initiatives.Yêu Cầu Công Việc
III. Qualifications and Skills:
- Bachelor's or Master's degree in Business Administration, Service Management, or a related field. ( non tech)
- Proven experience in service quality management, customer service, or a related field.
- Strong analytical skills such as SQL, PowerBI.
- Excellent communication and interpersonal skills to effectively collaborate with internal teams and communicate with stakeholders.
- Strategic thinking and problem-solving abilities to develop innovative solutions to enhance service quality.
- Project management skills to lead and coordinate service quality improvement initiatives.
- Knowledge of quality management systems, tools, and methodologies.
- Certification in quality management or customer service is a plus.
- Good at English communicationChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH SD Việt Nam
Công ty TNHH SD Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô H2a, Khu công nghiệp Thăng Long, Xã Võng La, Huyện Đông Anh, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Với hơn 30 năm hoạt động, đồ chơi gỗ SD đã được xuất khẩu đến nhiều quốc gia trên thế giới bao gồm Hàn Quốc, Nhật Bản và Châu Âu. Đồ chơi gỗ SD luôn đặt chất lượng và sự an toàn cho bé lên hàng đầu. Đông thời, SD luôn quan tâm đến sự phát triển bền vững, thân thiện với môi trường.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH SD Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty TNHH SD Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH SD Việt Nam

Công ty TNHH SD Việt Nam

Click để đánh giá