Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1). Product Manager for both OTC & FMCG
- To identify consumers’ needs, insights & market potential then propose new brands or new products / SKUs / variants or improvements for existing products.
- To set marketing strategies, plans for new brands, products including defining target consumers / audience, product positioning, competing, unique selling points (UPS), pricing, value chain, promotion, communication, distribution, etc…
- To forecast & plan of sales, expenses and return on investment (ROI) for new brands / new products / SKUs / variants.
- To work with manufacturing partners for production, supply chain and inventory replenishment.
- To lead, deploy & coordinate with company internal functions or outsourcing agencies to successfully market the new brands, new products, SKUs, variants.
2). Marketing for current AD owned brands & partners’ brands which AD provides full distribution services
3). Marketing support for the company’s e-commerce channel, re-build & improve websites of AD company.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum of 3 years experiences as a Product Marketing Manager.
- Demonstrated success defining and launching excellent products.
- Background with at least 5 years of experience in OTC / vitamin marketing/ MT/ GT.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Excellent teamwork skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
TN Equipments là đơn vị trực thuộc Sài Gòn Nam Phát với diện tích lên tới 8.500m2, được trang bị máy móc, hạ tầng riêng biệt: bộ phận R&D, bộ phận sản xuất, bộ phận kiểm soát chất lượng… Với chuỗi giá trị khép kín trong quá trình sản xuất, TN đã không ngừng nghiên cứu và phát triển đa dạng các sản phẩm nhằm đáp ứng nhu cầu riêng biệt của khách hàng trong và ngoài nước.
Hiện tại TN đang cung cấp và OEM các sản phẩm trong nước và xuất khẩu sang các nước Australia, Lào, Cuba, Brazil, Campuchia, Ireland… với sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng Châu Âu và dịch vụ chăm sóc khách hàng tối ưu.