Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Customer Planning Assistant Manager – Omni Channel
TERRAPHARM VIỆT NAM
11 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
01/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions
- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Khu vực
TERRAPHARM VIỆT NAM
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 04 Lô 17, LePARC Gamuda City, Km 1.5 Pháp Vân, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Được thành lập từ năm 2015, Terrapharm Việt nam là doanh nghiệp tiên phong ứng dụng khoa học công nghệ tiên tiến từ Châu Âu vào các sản phẩm có chất lượng vượt trội.
Công ty TNHH Terrapharm Việt Nam hướng tới là đơn vị hàng đầu ứng dụng khoa học công nghệ các thành tựu nghiên cứu tiên tiến vào các sản phẩm thuốc/ thực phẩm chức năng/ dược mỹ phẩm phân phối tại thị trường Việt Nam. Hiện tại Terrapharm cung cấp các sản phẩm thuốc, thực phẩm chức năng nhập khẩu Châu Âu tới người tiêu dùng Việt dựa trên bằng chứng khoa học rõ ràng, hiệu quả được chứng minh và cảm nhận rõ rệt, độ an toàn được kiểm chứng.
Những nghề phổ biến tại TERRAPHARM VIỆT NAM
Bạn làm việc tại TERRAPHARM VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TERRAPHARM VIỆT NAM
Click để đánh giá