Việc làm Thẩm Định Giá Sài Gòn

Cập nhật 13/09/2024 10:39
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thẩm Định Giá Sài Gòn
Thư ký bếp- Kitchen Secretary
Thẩm Định Giá Sài Gòn
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 16/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Mù Cang Chải - Yên Bái

Mô tả công việc

POSITION PURPOSES

The Kitchen Secretary is a position that provides administrative support to the Executive Chef in a hotel kitchen. They are considered a valuable assistant who helps the Executive Chef manage and streamline the kitchen's operations.

ESSENTIAL FUNCTIONS

• Scheduling and attendance management for the department staff

- Support the Executive Chef in scheduling the work of the kitchen department staff to ensure that the hotel's job requirements are met.

- Arrange weekly and monthly work schedules for the staff.

- Record and manage the attendance of the kitchen department staff according to the hotel's timekeeping system.

- Monitor the work schedules of the staff and promptly inform them of any changes or emergencies.

• Control of the kitchen department's inventory

- Participate in and assist specialized positions in checking the quantity and quality of raw materials and food products received.

- Check and order raw materials for the kitchen's inventory.

- Inventory and track the stock of the department's goods.

• Management of assets and tools for the kitchen department

- Coordinate and support the accounting department in checking the assets, machinery, and tools used in the kitchen.

- Monitor the use and storage of kitchen tools, equipment, and machinery by staff members.

- Compile and prepare purchase requisitions for necessary equipment, tools, and supplies required by the department as requested by the Executive Chef.

• Perform administrative tasks

- Record and prepare reports, statistics, and documents as required.

- Coordinate with the Executive Chef and other relevant positions to develop training plans for employees and propose activities to enhance team bonding for the kitchen department.

- Receive and handle phone calls and emails for the kitchen department.

- Coordinate with the Executive Chef to come up with new ideas for modifying menus and creating event menus.

- Prepare recruitment requests to be sent to the human resources department for hiring casual staff as needed for special events.

- Classify and carefully store all types of documents and materials assigned to be managed.

- Provide suggestions to improve the quality of work for the department.

- Update information in the kitchen for the Executive Chef and perform other tasks as required.

Quyền lợi được hưởng

Attractive income

Other benefits according to the standards of Banyan Group

Yêu cầu công việc

• Education

- Graduated from universities and colleges, preferably with a major in Tourism/Hotel and Restaurant Management.

- Proficient in both spoken and written English.

• Work experience

- Candidates with experience 1-2 years

• Other request:

- Neat, tidy, hardworking and diligent.

- Proficient in using office software and word processing.

- Ability to analyze, synthesize and manage documents and records.

- Strong communication skills and problem-solving abilities.

- Good health.

Yêu cầu hồ sơ

Curriculum Vitae

Work Experience Description

Health Certificate

Two 2x4 Photos

Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thẩm Định Giá Sài Gòn
Thẩm Định Giá Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
151 Trần Huy Liệu, phường 8, Quận Phú Nhuận

Công ty TNHH Thẩm định Giá Sài Gòn với thương hiệu Saigon PA là doanh nghiệp hoạt động và cung cấp dịch vụ thẩm định, tư vấn giá uy tín, tin cậy. Giấy đăng ký kinh doanh số 0309509811 ngày 09/11/2009, cấp đổi ngày 26 tháng 6 năm 2017; Giấy chứng nhận đủ điều kiện kinh doanh dịch vụ thẩm định giá số 12/TDG ngày 19/8/2015; Quyết định số 2814/QĐ-BTC ngày 29/12/2016 của Bộ Tài Chính về công bố danh sách các tổ chức tư vấn định giá được phép cung cấp dịch vụ xác định giá trị doanh nghiệp để cổ phần hóa năm 2017.

Với phương châm “Chuyên nghiệp – Uy tín – Nhanh chóng”, Saigon PA luôn tận tụy trong công việc, chăm sóc khách hàng chu đáo, có ý thức trách nhiệm, đạo đức nghề nghiệp. Đội ngũ Thẩm định viên, cán bộ của công ty luôn được Ban Lãnh đạo quan tâm, bồi dưỡng về nghiệp vụ và phẩm chất. Saigon PA có 6 Thẩm định viên về giá do Bộ Tài chính cấp thẻ hành nghề, 4 đấu giá viên do Bộ Tư pháp cấp thẻ hành nghề, cùng nhiều Kỹ sư, Luật sư, Kiến Trúc sư có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực Thẩm định giá, luật, tài chính, bất động sản và hơn 70 cán bộ Công nhân viên khác trong hệ thống 10 chi nhánh/văn phòng đại diện hoạt động khắp nước.  

Ban Lãnh đạo Saigon PA chú trọng mô hình hoạt động và phát triển bền vững, chuyên nghiệp, ứng dụng khoa học, công nghệ hiện đại trong công tác điều hành và tổ chức hoạt động. Xây dựng, phát triển kho dữ liệu, các phần mềm về giá nhằm hỗ trợ cho công tác thẩm định. Mở rộng mạng lưới phục vụ khách hàng, hợp tác và phát triển cùng đối tác trong và ngoài nước là định hướng chủ đạo của Saigon PA.

Những nghề phổ biến tại Thẩm Định Giá Sài Gòn

Bạn làm việc tại Thẩm Định Giá Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thẩm Định Giá Sài Gòn

Thẩm Định Giá Sài Gòn

Click để đánh giá