Việc làm Thẩm Định Giá Sài Gòn

Cập nhật 13/09/2024 10:39
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thẩm Định Giá Sài Gòn
Senior Executive - Leasing (Chinese Speaking)
Thẩm Định Giá Sài Gòn
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hải Phòng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Sales

• Generating business in leasing industrial properties.

• Recognizing client needs and expectations and responding to these efficiently and professionally.

• Conduct site inspections to assess viability and potential for leasing.

• Continuously source business through networking, organizing marketing and preparing pitch proposals.

• Building a solid track record in international market hitting revenue targets.

• Reporting on International market updates regarding the industry, investor sentiment, and trends, to further promote the long-term strategy.

• Building up and maintaining close relationship with people at potential investors, before and during their business operations in Vietnam.

• Define sales development and action plan every quarter within the given budget.

• Setting individual sales targets with the sales team.

• Tracking sales goals and reporting results as necessary.

• Overseeing the activities and performance of the sales team.

• The ongoing training of salespeople.

• Developing sales team through motivation, counseling, and product knowledge education.

2. Customer Service

• Achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews.

• Receive the inquiries, requests, complaints from customers by phone, online chat, email, or in-person; accurately and timely respond to them.

• Coordinate with and follow up with the relevant departments to answer customers' inquiries as well as resolve the customers' requests, complaints.

• Execute the Customer satisfaction survey by phone, online chat, email, or in-person when appropriate and the periodically survey in writing in order to get customers’ experience on BW products and service.

• Leading or supervising a team of customer service staffs.

• Build up the relationship with authorities to solve the tenants’ issues.

• Organize annual activities/ events for Tenants.

• Working closely with construction and marketing department.

Yêu Cầu Công Việc

• Bachelor’s degree in business or related fields.

• High level written and spoken English and Mandarin.

• 4 – 5 years working in real estate industry.

• Prefer having experience in leasing industrial property.

• Experience in industrial / hi-tech business park / warehouses / factories is a strong advantage.

• Demonstrated experience in effective negotiation skills.

• Excellent client relationship management skills.

• A strong work ethic, and willingness to work hard and cohesively in a team.

• Proficient in Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.

• Enthusiasm and commitment to complete transactions and provide high levels of service to clients.

Địa điểm làm việc

Hải Phòng
Hải Phòng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thẩm Định Giá Sài Gòn
Thẩm Định Giá Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
151 Trần Huy Liệu, phường 8, Quận Phú Nhuận

Công ty TNHH Thẩm định Giá Sài Gòn với thương hiệu Saigon PA là doanh nghiệp hoạt động và cung cấp dịch vụ thẩm định, tư vấn giá uy tín, tin cậy. Giấy đăng ký kinh doanh số 0309509811 ngày 09/11/2009, cấp đổi ngày 26 tháng 6 năm 2017; Giấy chứng nhận đủ điều kiện kinh doanh dịch vụ thẩm định giá số 12/TDG ngày 19/8/2015; Quyết định số 2814/QĐ-BTC ngày 29/12/2016 của Bộ Tài Chính về công bố danh sách các tổ chức tư vấn định giá được phép cung cấp dịch vụ xác định giá trị doanh nghiệp để cổ phần hóa năm 2017.

Với phương châm “Chuyên nghiệp – Uy tín – Nhanh chóng”, Saigon PA luôn tận tụy trong công việc, chăm sóc khách hàng chu đáo, có ý thức trách nhiệm, đạo đức nghề nghiệp. Đội ngũ Thẩm định viên, cán bộ của công ty luôn được Ban Lãnh đạo quan tâm, bồi dưỡng về nghiệp vụ và phẩm chất. Saigon PA có 6 Thẩm định viên về giá do Bộ Tài chính cấp thẻ hành nghề, 4 đấu giá viên do Bộ Tư pháp cấp thẻ hành nghề, cùng nhiều Kỹ sư, Luật sư, Kiến Trúc sư có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực Thẩm định giá, luật, tài chính, bất động sản và hơn 70 cán bộ Công nhân viên khác trong hệ thống 10 chi nhánh/văn phòng đại diện hoạt động khắp nước.  

Ban Lãnh đạo Saigon PA chú trọng mô hình hoạt động và phát triển bền vững, chuyên nghiệp, ứng dụng khoa học, công nghệ hiện đại trong công tác điều hành và tổ chức hoạt động. Xây dựng, phát triển kho dữ liệu, các phần mềm về giá nhằm hỗ trợ cho công tác thẩm định. Mở rộng mạng lưới phục vụ khách hàng, hợp tác và phát triển cùng đối tác trong và ngoài nước là định hướng chủ đạo của Saigon PA.

Những nghề phổ biến tại Thẩm Định Giá Sài Gòn

Bạn làm việc tại Thẩm Định Giá Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thẩm Định Giá Sài Gòn

Thẩm Định Giá Sài Gòn

Click để đánh giá