Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Thảo Dược Tâm An được thành lập 14 tháng 03 năm 2016. Là một doanh nghiệp được tao nên do sự đam mê về kinh doanh và muốn tạo cơ hội cho những bạn trẻ muốn khẳng định chính bản thân của mình.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI:
- ở TÂM AN là nơi khẳng định năng lực của bản thân
- Chúng tôi xây dựng môi trường làm việc bình đẳng và cơ hội thăng tiến
- Tạo ra sự tin tưởng theo đúng ý nghĩa tên công ty “TÂM AN”
TẦM NHÌN
-Xây dựng thương hiệu TÂM AN theo đúng ý nghĩa.
- Chăm sóc sức khỏe từ “ TÂM “
- Chăm sóc sức khỏe phải “AN “ toàn .
SỨ MỆNH
- Tập thể TÂM AN luôn cố gắng xây dựng niền tin từ khánh hàng
- Tạo ra những sản phẩm tốt nhất, đi đầu thị trường
- Tạo ra việc làm ổn định cho cán bộ và nhân viên , góp phần phát triển đất nước.