Việc làm Thảo Dược Tâm An

Cập nhật 22/12/2024 11:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thảo Dược Tâm An
Customer Service Officer - Contact Center
Thảo Dược Tâm An
42 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thảo Dược Tâm An
Thảo Dược Tâm An Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty TNHH Thảo Dược Tâm An được thành lập 14 tháng 03 năm 2016. Là một doanh nghiệp được tao nên do sự đam mê về kinh doanh và muốn tạo cơ hội cho những bạn trẻ muốn khẳng định chính bản thân của mình.

GIÁ TRỊ CỐT LÕI: 

- ở TÂM AN là nơi khẳng định năng lực của bản thân

- Chúng tôi xây dựng môi trường làm việc bình đẳng và cơ hội thăng tiến

- Tạo ra sự tin tưởng theo đúng ý nghĩa tên công ty “TÂM AN”

TẦM NHÌN

-Xây dựng thương hiệu TÂM AN theo đúng ý nghĩa.

- Chăm sóc sức khỏe từ “ TÂM “

- Chăm sóc sức khỏe phải “AN “ toàn .

SỨ MỆNH

- Tập thể TÂM AN luôn cố gắng xây dựng niền tin từ khánh hàng

- Tạo ra những sản phẩm tốt nhất, đi đầu thị trường

- Tạo ra việc làm ổn định cho cán bộ và nhân viên , góp phần phát triển đất nước.

Những nghề phổ biến tại Thảo Dược Tâm An

Bạn làm việc tại Thảo Dược Tâm An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thảo Dược Tâm An

Thảo Dược Tâm An

Click để đánh giá