Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
T&T Design Company ("T&T" là viết tắt của Team and Technology) ban đầu được thành lập bởi công ty Techno Bridge NKE có trụ sở chính tại Tokyo, Nhật Bản.Hiện tại, T&T Design Company trực thuộc tập đoàn Synckey Group - Nhật Bản, hoạt động chủ yếu trong các lĩnh vực mới của ngành xây dựng như: Modeling 3D BIM/CIM, Mô phỏng 4D BIM/CIM, Phân tích dự toán, chi phí dự án 5D BIM. Các giải pháp IT liên quan đến ngành xây dựng (lập trình ứng dụng, SaaS, Web, Cloud, VR & AR...)
Năm 2016, Công ty T&T Design được thành lập tại Hà Nội với tư cách là văn phòng offshore cho văn phòng trụ sở chính tại Nhật Bản, với hoạt động kinh doanh chính liên quan đến công nghệ BIM (Building Information Modeling). Hiện nay, hoạt động kinh doanh của chúng tôi đã được mở rộng thành 3 dịch vụ: BIM (liên quan đến Xây dựng), CIM (liên quan đến Cơ sở hạ tầng), R&D (Nghiên cứu và Phát triển) và HR group (Nguồn nhân lực). Bằng việc thúc đẩy ứng dụng các công nghệ CNTT mới nhất vào ngành AEC, chúng tôi hoàn toàn tự tin đáp ứng được các yêu cầu của khách hàng tại cả Nhật Bản và Việt Nam.