Support manager to identify and prospect potential B2B clients
Answer customer inquiries, schedule meetings, sales appointments, and events.
Develop and maintain strong relationships with existing clients to ensure customer satisfaction and repeat business.
Manage customer accounts, follow-up order status with, provide troubleshooting assistance for orders, account statuses, and other problems.
Perform data entry tasks for sales figures, metrics, and other relevant information and maintain an organized and accessible filing system.
Support to manage sales tracking tools, compile reports, maintain an organized and accessible file system for administrative and sales professionals.
Record sales trends and liaising with account managers to develop sales strategies.
Staying up-to-date with the latest trends and practices.
2. Customer Support (30%)
Support customers concerns, issues, inquiries related to SSL certificates: validation, technical issues (will be trained).
Verify documents and ensure all the applied information is accurate with the registration business; support process orders on system.
Support processing and making purchasing order/ Balance sheet monthly.
Ensure all tasks are done within required time frame set out by department procedure.
Report any unusual activity to your supervisors.
Other tasks as assigned.Bachelor's degree in related field
Upper-intermediate English skill, able to communicate in English-speaking environment
Open for fresher, have 6-month to 1-year of experience in similar roles is a plus
Have experience in IT field is a plus
Good communication, problem-solving, speed at work and learning attitude
Ability to work independently or in a team to solve all the requests and other diverse issues from customersIncome & Achievement
Competitive salary, salary review once a year
13th month salary and Annual Performance Bonus
MVP and Shining star awards at the end of year
Global and professional working environment
Workplace Happiness
Full SHUI as Vietnamese Law
Premium Private Medical Insurance PVI and annual health check
15-day annual leave, Christmas leave and 30-min menstrual leave for women
Company trip, YEP and monthly gathering time
Gifts on special occasion and fully stocked snack corner
Sponsored training courses and book purchase quarterly
Be well-equipped with new working equipment
Thien Furniture hoạt động trong lĩnh vực thiết kế nội thất, sản xuất và thi công nội thất, thương mại thiết bị nhà bếp. Được biết đến là một trong những thương hiệu mạnh trong ngành, tuy nhiên chúng tôi luôn luôn cải thiện mình để mang lại những giá trị thẩm mỹ cũng như giá trị sử dụng tối ưu cho khách hàng.
Xuất thân từ một xưởng sản xuất với quy mô nhỏ hoạt động từ năm 2009. Đến nay, Thien Furniture đã và đang có sự chuyển mình mạnh mẽ với quy mô hơn 1500m2 với nhiều thợ sản xuất và lắp đặt nội thất lành nghề với nhiều năm kinh nghiệm.
Chất lượng sản phẩm và chất lượng dịch vụ chính là hai yếu tố mà chúng tôi luôn đặt lên hàng đầu vì vậy Thien Furniture lựa chọn cho mình đội ngũ kiến trúc sư giỏi, yêu nghề và không ngừng sáng tạo để mang lại cho khách hàng những sản phẩm có hàm lượng chất xám cao. Đồng thời, không ngừng cải thiện và trang bị những công nghệ, máy móc thiết bị hiện đại để cho ra những sản phẩm bền, đẹp và tiện dụng.
“Lấy sự hài lòng của khách hàng làm niềm hạnh phúc của mình” là phương châm làm việc của toàn bộ nhân viên của Thien Furniture. Khách hàng chính là nguồn cảm hứng vô tận cho những kiệt tác nội thất, niềm tin của khách hàng là sự động viên lớn lao để chúng tôi ngày càng cải thiện chất lượng sản phẩm và dịch vụ của mình.