Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Developing an annual business plan for assigned group accounts to ensure that the plan is achievable, and regularly conduct monthly, quarterly business reviews, and yearly business reviews with customers.
Developing and maintaining strong business relationships with accounts in order to gain strong collaboration in mutually driving business objectives and to get a better position in negotiating for the agreement and business development plans.
Monitoring category and brands performance against market, evaluating the effectiveness of promotions, activities, and taking corrective action, as needed to ensure achievement of business goals.
Planning sales forecast for group account to ensure supply accuracy
Be active and flexible to manage, adapt and revise the customers plans under unexpected business circumstance
Design and monitor individual and team sales objectives on a monthly, quarterly, and annual basis.
Design and execute volume promotions and special offers to achieve short term & long term volume objectives and increase trade advocacy & increase share in assigned customers.
Plan & execute consumer centric activities in the state - focus on generating trials and increase penetration.
Responsible for the promotional budget for the brands at the retail level. Utilisation of local sales promotional & merchandising activities, monthly schemes at the point of sale for achieving sales target and brand awareness.
Proactive & high responsibility
Be able to lead and coach the team to execute with excellence about sales and winning in-store visibility
Others as assigned from time to time
Yêu Cầu Công Việc
4-5 years’ experience in managerial position in FMCG business – MT channel.
Good understand on MT customers
Good leadership, strong selling and communication skills, and presentation skills
Work efficiently and effectively as an individual and in team
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Lên đến 40 Tr VND
Năm 2021, THISO thành lập THISO Retail và cùng với Emart Hàn Quốc ký kết thỏa thuận chuyển nhượng 100% vốn của Emart Việt Nam, thỏa thuận nhượng quyền độc quyền để tiếp quản hoạt động đồng thời tiếp tục triển khai các dự án mở rộng hệ thống siêu thị Emart tại thị trường Việt Nam. Mô hình kinh doanh của THISO Retail được xây dựng trên giá trị cốt lõi là “Giá rẻ hơn – Chất lượng tốt hơn” của thương hiệu Emart.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,