Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Brand Key Account Management (FMCG Retail) - Business Development, Shopee
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
39 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/01/2025
Hạn nộp hồ sơ:
06/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Ensure the success of key brands on Shopee platform including driving Revenue and smooth operation.
- Educate brands on Shopee features, Shopee promotional campaign and market insights.
- Implement campaigns for brands, analyse and report their performance.
- Develop and execute strategies to drive brand performance, ensuring alignment with GMV and operational targets.
- Track and review brand performance metrics frequently, providing data-driven insights and recommendations.
- Collaborate with multifunctional teams, including inventory planning, commercial, and marketing, to align on strategies.
- Coordinate on-site and off-site strategies to maximize brand visibility and conversion.
- Address questions and resolve issues raised by brands or internal teams promptly, ensuring win-win solutions.
- Work with brands to plan long-term growth strategies, including category expansion and new product launches.
- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- At least 2 years of proven experience in Key Account, Merchandiser, Business Development at recognizable brands or retailers.
- Familiarity with e-commerce operations and platforms is a plus.
- Strong analytical skills with the ability to interpret performance metrics and provide actionable insights.
- Excellent communication and interpersonal skills for building relationships with stakeholders.
- Highly proficient in English communication, both written and verbal.
- Ability to manage multiple priorities in a fast-paced environment and deliver results under tight deadlines.
- Proactive problem-solving mindset with a focus on identifying and addressing challenges.
Khu vực
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng trệt, sảnh văn phòng tòa nhà Sadora Homes, số 2 Đường 13, Phường An Lợi Đông , Quận 2, Hồ Chí Minh
Năm 2021, THISO thành lập THISO Retail và cùng với Emart Hàn Quốc ký kết thỏa thuận chuyển nhượng 100% vốn của Emart Việt Nam, thỏa thuận nhượng quyền độc quyền để tiếp quản hoạt động đồng thời tiếp tục triển khai các dự án mở rộng hệ thống siêu thị Emart tại thị trường Việt Nam. Mô hình kinh doanh của THISO Retail được xây dựng trên giá trị cốt lõi là “Giá rẻ hơn – Chất lượng tốt hơn” của thương hiệu Emart.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Những nghề phổ biến tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Bạn làm việc tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Click để đánh giá