Mô tả công việc
1. Customer database:
- Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
- Foster strong relationships with existing clients;
- Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
- Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
- Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
- Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
- Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.
3. Catering Operations:
- Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
- To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
- Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
- Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.
4. Service quality & Customer service:
- Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
- Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
- Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.
Other duties as assigned by the Sales Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
- Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;
2. Skills:
- Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to conduct market research will be essential.
3. Personality:
- Clever, ability to work independently;
- Resulted oriented, proactive & honestly;
- Ability to work under stress;
- Passion for delivering exceptional levels of guest service.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
CÔNG TY TNHH TMDV ĐÀO TẠO VIN HY thành lập năm 2006, là nhà phân phối chính hãng thiết bị, máy thẩm mỹ y tế công nghệ cao từ các thương hiệu hàng đầu thế giới (Hoa Kỳ, Châu Âu, Israel, Hàn Quốc, …) và đào tạo nhân lực cho ngành thẩm mỹ công nghệ cao.
Trải qua hơn 13 năm hình thành và phát triển, VIN HY đã có những bước tiến mạnh mẽ trong việc khẳng định vị thế và thương hiệu trên thị trường ngành thẩm mỹ.
Hiện nay, VIN HY cung cấp đầy đủ máy thiết bị thẩm mỹ spa cơ bản và chuyên nghiệp từ các hãng sản xuất nổi tiếng trên thế giới. Các công nghệ kỹ thuật, thiết bị máy móc luôn được cập nhật và đầu tư theo kịp xu hướng phát triển.
Đặc biệt, VIN HY còn là đại diện duy nhất phân phối sản phẩm dược mỹ phẩm hàng đầu Hoa Kỳ – COSMEDICAL USA, do chính Dr. Vin Tran nghiên cứu tìm hiểu và đàm phán mang về Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TMDV ĐÀO TẠO VIN HY được thành lập năm 2006, là nhà phân phối chính hãng các thương hiệu hàng đầu thế giới trong lĩnh vực thiết bị, máy thẩm mỹ y tế công nghệ cao của Hoa Kỳ, Châu Âu, Israel, Hàn Quốc, … và dược mỹ phẩm COSMEDICAL USA với giá tốt nhất trên tại thị trường Việt Nam.
Mission
TẦM NHÌN và SỨ MỆNH
Trở thành đơn vị cung cấp các giải pháp hàng đầu trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe – sắc đẹp tại Việt Nam và khu vực. Thông qua việc mang đến cho khách hàng những sản phẩm – dịch vụ chất lượng cao, giá tốt nhất, công nghệ tối ưu, phục vụ chuyên nghiệp, nhằm đáp ứng tốt nhất nhu cầu của mọi khách hàng.