Việc làm NAKIVO

Cập nhật 26/07/2024 15:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI & DỊCH VỤ NAKIVO VIỆT NAM
Project Manager
NAKIVO 3.8★
6 đánh giá 8 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities:

Project Management & Coordination:

  • Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
  • Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
  • Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
  • Monitor the integration between different platform of Easia travel.

Technical Follow-Up:

  • Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
  • Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
  • Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.

Production & Content Management:

  • Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
  • Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
  • Ensure consistency of content across destinations

Client Onboarding & Support:

  • Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
  • Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
  • Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
  • Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.

Training & Communication:

  • Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
  • Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
  • Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.

Reporting & Documentation:

  • Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
  • Monthly meeting with Country Directors and General director.
  • Monthly update of the department report to Country Directors.

Manage the project team

  • Manage project team in Vietnam

+ Weekly meeting with Team.

+ Review the workload of Vietnam team

+ Assign tasks to Vietnam team

+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team

  • Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)

Yêu Cầu Công Việc

Key Skills:

  • Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
  • Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
  • Experience with project management tools.
  • Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
  • Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
  • Experience in project management within the travel industry or software development.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
186 Điện Biên Phủ, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

NAKIVO là công ty chuyên phát triển các giải pháp bảo vệ dữ liệu và khôi phục site cho thị trường doanh nghiệp và SMB. Sản phẩm chủ lực của họ là NAKIVO Backup & Replication được sử dụng rộng rãi trên toàn thế giới bởi các công ty và nhà cung cấp dịch vụ để bảo vệ môi trường ảo hóa và hạ tầng dịch vụ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

Được thiết kế để giải quyết những thách thức của việc sao lưu và nhân bản của VM đối với môi trường trung tâm dữ liệu và đám mây, hiệu suất tương đối cao khi sao chép VMs với các ứng dụng trực tiếp, các nhóm máy ảo hỗ trợ dịch vụ đám mây và các khối lượng công việc ảo hoá. 


Review NAKIVO

3.8
6 review

19/03/2024
Quản lý dự án tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc tồi tệ nhất được mọi nhân viên khuyên dùng(GL)

20/02/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty có đãi ngộ khác tốt. Các bạn QA rất hòa đồng. Tuyển rất nhiều QA và khá thường xuyên tuy nhiên QA dễ bị ăn hiếp do đa phần mới ra trường. (rv)

25/10/2023
Sale/Nhân viên kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Tốt để bắt đầu một sự nghiệp mới

Những nghề phổ biến tại NAKIVO

Bạn làm việc tại NAKIVO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NAKIVO

NAKIVO

Click để đánh giá