Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công ty TNHH Thương mại Quốc tế B.L.G là nhà phân phối chính thức và độc quyền thương hiệu Mỹ phẩm cao cấp PHYRIS thuộc tập đoàn DR.GRANDEL của CHLB Đức tại Việt Nam. Được thành lập từ năm 2010 với Ban lãnh đạo công ty là những chuyên gia lâu năm trong lĩnh vực mỹ phẩm và làm đẹp tại thị trường mỹ phẩm của Đức cùng với đội ngũ đào tạo, chuyên viên làm đẹp được đào tạo bài bản theo đúng tiêu chuẩn của PHYRIS và giàu kinh nghiệm tại thị trường Việt Nam. B.L.G là một trong những tổ chức hàng đầu trong ngành công nghiệp làm đẹp, chúng tôi tin tưởng và lựa chọn mang tới thị trường Việt Nam thương hiệu mỹ phẩm cao cấp PHYRIS của CHLB Đức với tôn chỉ tuân thủ đạo đức nghề nghiệp và làm tròn trách nhiệm xã hội, hướng tới và tôn vinh giá trị con người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
B.L.G cam kết đồng hành cùng các đối tác để chăm sóc và cải thiện làn da của từng khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu chăm sóc da với hiệu quả cao nhất, an toàn và chất lượng dịch vụ đẳng cấp, sang trọng.