TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
TikTok E-Commerce Creator Growth and Development Team's objective is to acquire and cultivate creators in a scaleable way to create E-Commerce content in TikTok.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Roles and Responsibilities:
- Responsible for the recruitment, support and management of MCN, formulate the short-term and long-term operation plan of the MCN, help MCN to identify, activate, uplift and retain MCN creators.
- Responsible for establishing professional and effective cooperation mechanisms with agency partners to drive agency development; support MCN affiliate assortment with seller team to optimize the product pool.
- With the resources and capabilities for business development, cross-border marketing and cross-industry cooperation, develop monetization modes for MCN;
- Responsible for helping agencies with daily operation, establishing effective coordination and cooperation mechanisms with the XFN team, expanding MCN's assortment and enhancing regulations
Qualifications
- Bachelor degree or above, with 4+ years of experience in e-commerce business or Affiliate/MCN industry, have a macro vision of the business and insight into KOL/MCN trends;
- Livestream related experiences with celebrities/macro KOLs including scripting, assortment, data analyzing and etc. Familiar with products and brands, brand-side experiences are preferred.
- Maintain a good relationship with stakeholders, strong business negotiation and resource integration capabilities, able to directly negotiate with senior managers of partners and align internal resources.
- Strategic thinking, good pressure resistance and collaboration skills; strong learning ability and data management ability. Matured reporting and summarizing capabilities.
- Data oriented, result oriented.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Sức khỏe và vẻ đẹp luôn là khao khát của tất cả mọi người. Đặc biệt là sau hành trình mang thai và làm mẹ, chăm sóc sức khỏe của Mẹ và em bé là mối quan tâm của các chị em phụ nữ. Chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp là một phần biểu hiện sự trân trọng bản thân và trân trọng cuộc sống tạo hóa đã ban tặng cho ta. Hiểu được những trăn trở của các chị em phụ nữ, các Mẹ, công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Wonmom đã cho ra đời các dòng sản phẩm mỹ phẩm kế thừa tinh hoa y học cổ truyền và cải tiến theo y học hiện đại để tăng cường và phục hồi sức khỏe, lấy lại vóc dáng thon gon sau sinh cho mẹ. Bên cạnh đó, Wonmom cũng cho ra đời các dòng sản phẩm chăm sóc bé yêu sạch và an toàn để các chị em phụ nữ yên tâm khi lựa chọn cho bé yêu của mình. Với phương trâm mong muốn giúp cho việc chăm sóc sức khỏe và làm đẹp theo phương pháp truyền thống dễ tiếp cận đến tất cả chị em phụ nữ, các mẹ để các chị em phụ nữ có cơ hôi trải nghiệm và chăm sóc gia đình mình theo những giải pháp và liệu trình sản phẩm phù hợp
Tầm nhìn và sứ mệnh
Trở thành nhà cung cấp mỹ phẩm hữu cơ cho mẹ và bé chất lượng cao theo phương pháp truyền thống đứng đầu Việt Nam và Châu Á
Triết lý và định vị kinh doanh:
- Sản phẩm chất lượng ,sạch và an toàn
- Xây dựng và duy trì uy tín và lòng tin với khách hàng và đối tác
- Quan tâm chia sẻ lợi ích với nhân viên và cộng đồng
Ý nghĩa của từ Wonmom- Người mẹ tuyệt vời